We zijn uiteindelijk 26ste geworden met het team en mogen dus niet door naar de halve finale, maarja volgend jaar beter
Dit is de eerste keer dat ik foto's probeer te plaatsen dus ik hoop dat het lukt. De foto's zijn van picturelifestyle.nl en ik denk eraan om er een te bestellen. Dus als iemand even aangeeft welke

Af en toe wil hij zich nog wel eens een beetje lang maken, bovendien was hij erg loperig vandaag

Deze vind ik zelf erg mooi, jammer dat mijn cap er niet helemaal opstaat, maar je kunt hier wel goed zien dat hij achter steeds sterker begint te worden. Dat is wel eens anders geweest

Hier zie je dus duidelijk dat er nog wat problemen zijn in de galop. Safier kan zich dan erg sterk maken en heeft nog net genoeg kracht om de voltes 10m. door te komen. Maar het wordt al beter, in het begin schopte hij gewoon mijn voeten uit mijn beugels als hij het er niet mee eens was. Dat is dus nog wel eens een probleem, eigenlijk moet ik dan nog meer been geven, maar dan gaat hij in verzet en heb ik blauwe enkels

Nou wat vinden jullie ervan? Ik weet dat ik mijn handen nog niet helemaal goed houd, en dat ik in de galop meer op mijn kont moet gaan zitten
Maar daar wordt aan gewerkt.Maar hij is wel mooi hè, mijn knappe vent
en als ik jou was zou ik
!!