We rijden nou een jaar wedstrijden en binnen een jaar zijn we al L2 met 5 winstpunten. Het gaat erg goed.
In zelhem had ik in de eerste proef 164 punten en met de tweede proef had ik 158 punten en was ik vierde. Ben zelf erg tevreden over het resultaat. Maar op de foto's te zien, kan er nog veel verbeterd worden. Met name mijn eigen houding, hoofd en handen. Daar wordt dus aan gewerkt. Verder loopt Tournelle vaak iets te diep, maar hij was erg heet door de koetsen die verder op het terrein waren. Ik kon weinig aan hem rijden, maar we zijn er mee bezig.
Hier de foto's
Groeten
volgens mij door een S van hand veranderen
halthouden, en daarna enkele passen achterwaarts. Hij staat hier wel iets te diep, maar wel vierkant.
hierna moest ik A afwenden en wijken.... ik dacht dat ik goed naar de wending aan het kijken was, maar blijkbaar knik ik helemaal in.... volgende keer beter op letten.... verder vind ik het wel een mooie foto....
halsstrekken.. dat doet hij altijd heel goed..... had hier ook een 8 voor
Aan het einde van de middenstap, vind ik zelf best een mooie foto
nee hij ging hier niet bokken... door mijn geprutst loopt hij hier te diep.. maar zijn achterhand is er altijd super bij.... en dan kun je dus een raar plaatje krijgen
Ik ben zelf zeer tevreden, natuurlijk zijn er punten waaraan ik moet werken. Commentaar is natuurlijk welkom, maar sommige puntjes wordt hard aan gewerkt
Wat ik wel kwijt wil, is dat ik dit echt een prachtig chique paard vindt! en inderdaad heel mooi hoe ze dat achterbeen eronder zet!