) En enorm hard in de mond, Hij hield het hoofd zo hoog da tik me afvroeg of hij wel wat zag
. Nu kan hij al wat 'stelling' Hij heeft ook stukken mooi aan de teugel gelopen, lekker kauwend op dat bit
Maar daar maakt ze geen foto's van want dan is ze te druk met kijken
De hengst is de andere hengst van de manege! Een prachtdier met enorm veel uitstraling, het komt jammer genoeg niet helemaal door op de foto's maar het blijft een prachtbeest! palomino:
inrijden proef 1, het ging hier niet zo goed,

rondje door de wedstrijdring. Alles is zo spannend!
a-x binnen komen in middenstap (of het hoort middenstap te zijn)
x rechterhand, b draf (op weg naar b
)f-h diagonaal, en zie! hij stelt. Dit vind ik een mooie foto! Hij loopt dan niet aan de teugel, maar hij stelt!
c-x-c grote volte (c doorzitten)
c-x-a uit de volte van hand veranderen, wederom vind ik het een 'mooie' foto
galop, kantelt met hoofd en gaat nogal 'plat door de bocht' maar daar gaan we aan werken

a afwenden, x groeten en met lange teugel de rijbaan verlaten (en vierkant!
)tussen de proeven door
micheline: waar is mijn proevenboekje?
en met 4-en een pony aant opzadelen

ik zittend en dorstig
, palo aan de hand grazend en Suzanne staand, napratend over mijn proef die goed ging! (voor palo's doen!)Micheline heeft haar boekje
lindsey haar laarzen worden gepoetst
en stiffanie is opweg naar bijou denk ik

palo graast, ja mijn zadel lag te ver naar vore

proef 2
proef 2, rondje door de ring dat hij alles gezien had! Hier was er enorm veel spanning, hij zag iets in de andere ring ofzo
Ik ben er nog steeds niet achter wat hi jnou precies zag, maar hij zag wat 
x groeten-verder in arbeidsdraf-c linkerhand
hier gooit hij zijn hoofd omhoog
Woensdag hield hij zijn hoofd nóg hoger, dit is a volte trouwensc afwenden, a rechterhand! (al een stuk verder in de proef
)c halt houden, 4s onbeweeglijk stilstaan en verder in arbeidsdraf. ofwel c arbeidsdraf en slangenvolte met 3 bogen, een van de twee
En dan nu: Benjie!!!(benjamin)
groeten
a halt houden en wending om de achterhand meende ik
h-f middendraf
geen ide wat dit is.
galop, e keertvolte zonder galopswissel, a eenvoudige galopswissel.
clubgenootje
wb palo: Meer ontspanning! Dan volgt het 'aan de teugel' van zelf wel! Maar twas de 6de x dat hij echt dressuurmatig gereden werd, en tis vor beide natuurlijk wennen!
wb mij: rechtzitten, voeten wat naar achter en mijn beugels wat langer (of mijn hakken uitdrukken
) commentaar mag maar niet afbrekend. Tips heb ik zelfs graag want ik wil deze pony mooi doen lopen
(zie het als een uitdaging)op de andere ruiters commentaar geven heeft neit erg veel zin want die zitten niet op bokt. Mieke rijd normaal erg goed, maar ze had wat problemen en Benji wilde niet vooruit en ze was nogal overstuur en, eigenlijk een samenloop van omstandigheden, had echt medelijde met der

de 2de proef was palo heerlijk ontspanne bij het inrijden, toen moest ik nog even in zon klein bakje, en daar schrikt hij van een of ander vreemd geluid. En ik wilde nog wat rijden (draven dat ie ontspande) maar moest meteen binnen
. Hrov? waar staat dat eigenlijk voor? Ik rijd nu msp pony trophy mee. En ikz ag die afkorting er al bij staan maar wist niet goed wat t was
Gaat zeker goed komen met les! Je zegt zelf al dattie af en toe stukken nageeflijk begint te lopen.
Je zit er netjes op en het ziet er erg goed uit voor een pony die dit een klein tijdje geleden nog niet kon 
.