oude foto van t losrijden
Met Manon erop(ook een oude foto)
De rest hebben de meeste al gezien.
Ben zondag gaan rijden, Frank zou wat foto's van mij en Umi maken, m'n oma is zaterdag overleden en ik had haar al eerder een foto willen geven van mij en umi maar dat is dus te laat, dus hebben we als nog wat foto's gemaakt. Het zat vol met bakkabouters, schreeuwende kinderen die op de kop hingen. Heb met zweep gereden(ze is de laatste tijd erg lui)dat ging niet zo goed zoals op de foto's te zien is....dus heb ik de zweep maar weg gedaan. Was dus echt een slechtere dag voor ons maarja vind het er wel beter uit zien dan de foto's van eerst.
zie net dat de foto's niet op volgorde gezet zijn
en ik er een paar mis.drafje
nee ze is niet drachtig
ze heeft een grasbuik gekregen
poging vierkant staan....
Ik zit erg kort...dat weet ik...als ik m'n dressuurzadel heb doe ik ze zeker 3gaatjes langer.
opstijgen.
bakkabouters
in de volgende hoek schrok ze
heb haar na vaak proberen toch goed de hoek door gekregen.Umi's probleem : ze valt op deze zijde van de hoefslag af, hieraan werken we nog. Uiteindelijk heb ik het wel goed gekregen maar heb daar geen foto's van.
hoofdje.
Lessen volg ik nog niet. We hebben nu eindelijk iemand in de familie die ook paarden heeft. Ze rijd Z2dressuur en komt binnekort snel een keertje op Umi rijden, daarvan maak ik dan wel wat foto's. Ik vind Gribaldi echt super!eigenlijk de meeste paarden waar Edward op rijd wel. Die vriendin(die Z2rijd) van me neef heeft iets geregeld dus heb dan een vip kaartje en mag Anky ontmoeten en Edward, en mag de paarden poetsen en rijden
geloofde het eerst zelf niet maar t is echt. Krijg zaterdag te horen wat t precies is want me neef had het ff snel aan me pa verteld. Als t zover is maak ik natuurlijk veel foto's heb ik eindelijk een plaatsje vooraan
Dat m'n houding niet super is weet ik wel, paard kan beter zoals ik al zei ze had een slechte dag, t waaide en er waren veel schreeuwende kinderen. Beugels mogen ook langer! Morgen krijg ik eindelijk een nieuw zadel
maak daar natuurlijk wat foto's van. Bak is zwaar, maar kan er niks aan veranderen. Rijd ook niet iedere dag.commentaar mag maar houd t een beetje aardig
heb net een rot weekend achter de rug. 
ga ff je toppic bekijken