Flower (vrij)springen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Flower (vrij)springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 17:32

Flower is dus mijn 3 jarige connemara x Lets warmbloedpaard, ze had bij de vorige eigenaren al laten zien dat ze wel vermogen en inzicht had in het springen, ze is uit draf uit de buitenbak gesprongen (1,20) dit was uiteraard niet de bedoeling.
Ik wou is zien of ze het leuk vondt om te doen en haar eigenlijk ook wennen aan jerrycams en andere rare voorwerpen.
Nou de fotos:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben benieuwd of jullie vinden dat ze een goede techniek heeft?
Het is wel de eerste keer echt vrijspringen.

Diana_14

Re: Flower (vrij)springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 17:33

Over spring techniek weet ik niet zoveel, maar lijkt wel alsof ze wat vroeg afzet Verward Verder heeft ze een mooie kleur en 't lijkt me een lief paardje Knipoog

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 18:50

ze zette idd vroeg af, maar is ook wel logisch want ze ging veelste hard Tong uitsteken
en het was ook pas de eerste keer en je kan het ook bijna geen sprong noemen Tong uitsteken
ik vondt alleen vreemd dat ze haar benen ongelijk houd....

lieferdje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:56

inderdaad iets te vroeg....en tis maar een heeeeeeeel erg laag hindernisje....deze pony lijkt echt veel op mijn pony toen ik hem voor het eerst op de manege zag nu is mijn beesie bijna wit...maar eerst was hij net zo donker en me beesie is ook connemara...

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 19:01

hij was idd erug laag
maar ik kon hem niet verhogen, en ze springt hem toch wel hoger, en de eerste keer wil ik niet hoger, tis ook niet zo goed voor haar rug enzo, ze is pas 3...
we gaan pas echt met springen beginnen over 2 jaar.
maar ik vindt dat ze wel al netjes sprong... ze heeft niet een weggedrukte rug ofzo

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 19:03

lieferdje schreef:
inderdaad iets te vroeg....en tis maar een heeeeeeeel erg laag hindernisje....deze pony lijkt echt veel op mijn pony toen ik hem voor het eerst op de manege zag nu is mijn beesie bijna wit...maar eerst was hij net zo donker en me beesie is ook connemara...

heb je trouwens een fototje? en wie was de vader van je paardje?