In stap, en ja ik kijk naar zijn hoofd
In draf
Ook in stap, ik weet niet waarom ik hier zo naar voren zit
Ik wilde even zijn draaiende bovenlip laten zien, soms stijgen we bijna op.
En weer in de wei. Wat lijk ik dik op die foto's zeg
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar voor de rest egt leuk en dat bovenlipje aaaah!

en naar voren kijke.. 
??
) Toen het dressuurmatig niet zo liep, is hij western beleert, onderdeel pleasure, daarna mocht hij het dressuurmatig weer doen. Uiteindelijk is hij verkocht vanwege zijn moeilijke karakter, aan een meisje, die hem ook weer doorverkocht heeft. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb hem van een handelaar die veel op markten komt, dus hij komt echt uit de handel. Dus hij heeft wel een reisje achter de boeg. Het eerste jaar lag ik er ook alleen maar naast
.
( crossen). Ik ben tevreden zo en ik ben super gek op hem. Ik ben van heel ver gekomen, en er is mij al verteld dat ik het leukste ervan af gesnoept heb. Mijn wedstrijd spullen heb ik verkocht, en ik rijd lekker voor de lol. Daar gaat het om. ( ik rij trouwens niet altijd met hulpmiddel hoor
)
Ik vind je handen op zich wel meevallen, ik hoor vaak dat als je een paard ontspannen wil gaan rijden je je handen best wat lager en breder mag zetten. Als ie eenmaal goed ontspannen raakt kan je m altijd wat meer op gaan pakken. Ik dacht eerst van zo die is gespannen, maar nu ik zijn verhaal heb gelezen vind ik dat je al heel wat hebt bereikt met zo'n paardje! 
Pharlap schreef:Nou zet ik er eindelijk wat op en nou hoor ik niks.
Groetjes pharlap.
zo heeft ieder wel wat, maar dat maakt jou paard zo speciaal.