5de wedstrijd B + 2 dus ik hoopte wel op een winstpuntje maar we moeten nog veel leren en kan nog niet teveel van hem verwachten hij is immer 5 jaar koets paard geweest en is pas 1 jaar echt onder het zadel in training en hij wil het zo graag en doet zo zijn best voor mij. De foto´s zijn niet allemaal even duidelijk maar wil ze toch plaatsen omdat ik trots ben op mijn paardje!
Kwart over 4 gaat de wekker af ik loop mijn krantenwijk. Om kwart over 6 rijden we naar stal, paard schrikt zich een hoedje en voelt al dat het weer gaat gebeuren. Paard klaar gemaakt en om half 8 ingeladen weer kwartier over gedaan (hij is de laatste tijd moeilijk te laden). Lunteren aangekomen heeft hij zijn hooinet al op. Friese hengsten net losgegooid in de paddock dus knetter gek en paard dat voor ons er was dus ook. Waardoor paard zich los trok en in de teugels ging staan de knapte.
(Hij weet dat hij sterk is en op wedstrijden gebruikt hij dit dus ook, hij is hierdoor erg lastig te rijden vandaar dat mijn zit ook niet altijd optimaal is. Hij drukt zich overal uit en is zo opgewonden op wedstrijden dat hij zich erg sterk maakt hier zijn we erg mee aant oefenen maar thuis doet hij dat niet)
En hoe reageert neelke erop:
Moet ik me ergens druk om maken ofzo?
Inrijden:
Tja waarom bij elkaar lopen als je nog niks hoeft te doen

Hier was hij zich ongelovelijk sterk aan het maken. En was aant licht rijden dus lijkt net of ik me omhoog trek maar ik stond net en moest hem ff flink terug houden vandaar mijn handen
Kijk naar voren

Hij kreeg de fotograaf in de gaten

Vlak voor de start:
Jammer genoeg donker
Geen foto´s van proef 1 in de eerste proef moet hij zich altijd sterk maken en bokken enzo hij moet dan altijd even laten zien wie hij is en hoe sterk hij wel niet is

Proef 2:
-allemaal van veraf jammer genoeg....
Mooi als ie van dichterbij was genomen!
Op wedstrijd staat hij bijna altijd vierkant en thuis vertikt meneer het

Afwenden van E naar B was echt kaarsrecht!
Halthouden op de korte zijde bij A dit is dus een uitdruk moment, halthouden is 1 van zijn zwakke punten
En dan nog een galopje, ben zo trots op hem 1 jaar geleden kon hij nog niet eens een half rondje galoperen en kon hij de hoeken niet door...
Na de proeven gingen we op het terras wat drinken en neelke stond er gewoon gezellig bij te grazen, makkelijk paard

Lotje, de hond van mn persoonlijke groom

Al mijn grooms

Uiteindelijk 1ste proef 148 punten en tweede proef 159...we zitten telkens rond deze punten vorige keer precies hetzelfde! Ben echt trots B+3 nu en dat voor mijn friesje

De avond van deze dag had de schat ook nog koliek gekregen