Zondag was het zover, Het grote concour in Zelhem: De Achterhoekse paardendagen..
Ik heb wel niet veel van het hele evenement gezien.. ma vond het toch hardstikke leuk!
Ik starte met 2 ponys, eerst 1 proef met Orlando in de L1 en dan 2 met Pasha in de M1 en dan weer met Orlando.
Eerst Orlando, die was lekker fris en we hebben dan ook tussen de trailers lekker los gereden want het was zo druk bij het losrijden..
De eerste proef ging heel lekker was ik erg tevreden over, 2e proef vond ik zelf iets minder, hij lette ff helemaal niet op en begon te gillen toen andere ponys weggingen waardoor er een paar foutjes kwamen

Magoed toch lekker gereden
foto's staan niet op volgorde..

Wat ingezoomd

Super gaaf he

Nou de 1e proef leverde ons een 1e prijs op met 173 pnt

En de 2e proef een 2e prijs met 164 pnt

Toen Pasha opgezadelt en die losgereden.. maar jeetje zeg wat was die gek... knettergek, ze had de staart op de rug liggen en ging in passage over het terrein heen... En Strekken woohhww.. ik was helemaal onder de indruk.. is dit mijn pony

Helaas hier natuurlijk geef fotos van maar.. woowie..
Al was ze daarna wle de hele tijd druk maar daardoor werd de proef wel iets spetterender, alleen soms wat te

En nog een foto Made by Madow
thnx he..geconcentreerd voor de proef

Met Pasha ging het dus ook wel.. al was ze wel heel heet, de eerste proef leverde een 3e prijs met 161 pnt en de 2e proef 156 pnt

M1 + 13 en L1 + 6
En wat vinden jullie ervan?
p.s.... Detail wat vinden jullie van me nieuwe laarzen.. lijkt wel iets beter he

*kopen?