En eindelijk hebben we (in)rijfoto's!
Marieke helpt dus met Ivy inrijden en het gaat al best goed.
Al had Ivy vandaag niet zoveel zin als anders, maar dat kan wel eens voorkomen toch?
Stappen heeft ze los gedaan (voor het eerst) en dat ging best goed.
Alleen ging ze af en toe heel dicht langs de rand en ging marieke haar been dus bijna tegen de planken aan.
En het sturen ging nog niet helemaal 100%, maar wat wil? dit is de 3e keer dat marieke op haar 'rijd'.
Maar voor de rest hebben we geen klagen.
Draven hebben we maar aan de longeerlijn, want anders waren we toch wel bang dat marieke een aantal blauwe plekken en schaafwondjes zou krijgen van de planken.
Ook hebben we het draven maar in de grote bak gedaan, want de kleine bak is veel zwaarder en daar heeft Ivy het nog wat moeilijk mee.
Ben er ook achter gekomen (bij mezelf) dat ik het helemaal niet erg meer vind dat er iemand aan en op 'mijn' pony zit.
Marieke is heel lief voor Ivy en praat zelfs tegen d'r, poetsen doet ze lief en het rijden gaat ook steeds beter.
Hier komen de foto's, Commentaar is welkom maar wel zodat we er iets aan hebben.
Eerst even poetsen
Andere kant
Lekker stappen
Ik ben trots op mijn meisje
Nog steeds stappen
Andere kant op en een klein beetje tegensputteren (volgens mij stuurde marieke haar net bij het hek weg)
Halthouden (vond ze erg moeilijk, maar na een kwart rondje stond ze eindelijk stil)
Slaperig Ivy?
Even vanaf de voorkant, dit vind ik best een leuke foto
Heb helaas maar 1 draffoto gevonden, ik dacht toch echt dat ik er meer had gemaakt.
En dan nog een filmpje van het stappen
http://www.zippyvideos.com/85709906278385.html
Knappe pony heb ik he? En ik vind dat marieke nog prima op Ivy past (nog wel, hoop niet dat ze heel snel groeit)
Ze is niet te lang en ook helemaal niet zwaar en het belangrijkste het klikt met Ivy.
Ziet er allemaal goed uit, en volgensmij doet het die pony niet zoveel dat er iemand op zijn rug zit
Ziet er leuk uit hoor, hij is wel braaf zo te zien! Nou veel succes met inrijden in ieder geval. 
.