* en Madelon is trots op hun! ff ter informatie. vorig jaar op dit concour werd er achter in de 140 gereden 
Het was vroeg dag voor ons.. om half 7 ging de wekker en om kwart voor 8 kwamen we op stal aan! huppa Dandy klaar gemaakt voor onze reis richting Zelhem!
we hadden er zin in..
Toen we in Zelhem aankwamen zijn we ff richting clubgenootjes gelopen en zagen we de eerste er al afvliegen
*dagelijkse kost eh Ellen
* Laura Dandy opgezadeld en los gaan rijden! En toen de eerste proef in.. deze voelde goed en zag er super uit! liep lekker door, mocht iets meer tempo.. *bijna uitzonderllijk voor Dandy
* Tweede proef, Laura vond hem minder gaan! ik vond hem netjes, hij werd voor de galop iets tegen de hand door het lange stuk doorzitten, verder ging hij netjes.Oke ik zal niet meer verder banketstaaf, maar foto's plaatsen

1e proef.

Losrijden tussen de 1e en 2e proef in.

iets op de voorhand

galop

Jaleesa90 kwam langs! ze had net gesprongen.. 2x foutloos.. 3e plaats.. netjes hoor meid! *normaal vind Dandy Nielson wel lief
*2e proef.

afgroeten, wat echt LOODrecht ging, net als het binnenkomen

De eerste proef werd beloond met 168 punten en een 3e prijs, de 2e proef met 161 punten en een 5e prijs!!
commentaar mag, mits onderbouwd.
[edit; typfout veranderd]
... lau nogmaals hartelijk gefeliciteerd (hoop dat madow je al gefeliciteerd heeft voor me
*madam verward jou steeds met Shanna