voor het laast op 9 januari een bak van binnen geizen met Lowara, en er in februari voor het laatst opgezeten ivm haar dracht.
Nu is Arwen-Quenya 2 weekjes oud, en ook Lowara was weer goed op gewicht en happy, dus voor het eerst even 10 minuutjes gereden.
Dus je snapt, Cynthia had er zin in!
Lowara is nu 1 bonk blubber.. al haar spieren foetsie, dunne hangnek, smerig, en vooral, wilde haren ivm een schimmel infectie
maar dat houdt mij niet tegen om foto's te plaatsen, was helemaal in de zevende hemel vandaag!
Even kijken waar haar knopjes ook alweer zaten..
Aahhh baby aan de galop
Lowara begint te knabbelen..Stralend te paard
zucht.. jawel hoor.... mijn handen zittten weer waar ze niet horen..hobbel de hobbel.. nog even aan het kijken hoe en wat
en zo wil ik het zien
3 happy wezentjes op een rij 
?? wat Lowara hier met haar achterbenen doet
lekker een klein rondje draf aan een langer teugeltje.Weer lekker draven aan een lang teugeltje, en baby ging een seconde hierna compleet uit haar dak in volle galop
weer genieten
lekker laten hobbelen ( wat doe ik in vredesnaam met mijn armen hier..
)En halthouden. voor degenen die zich afvragen wat ik met mijn hand doe, ik zet mijn duim op het zadel. door de contante druk gaat Lowara knabbelen en komt ze omlaag ( en sta ik toe), en kan ik haar netjes ontspannen rond stil laten staan ipv als een gek te gaan spelen en druk uitoefenen. echt een geweldigie tip van mijn instructrice.
Kijk maar,
ik hoef alleen maar been te geven en ze stapt lekker ontspannen weg. ( alleen moet ik iets meer toestaan hier zie ik)Baby moet even bijtanken

miscommunicatie noemen ze zoiets
Lowara is het er duidelijk niet mee eens 
En ook mijn vader ( en fotograaf
) maakt heel snel nieuwe vriendinnetjes 
Het was echt weer helemaal top

wel raar, moest echt even de knopjes weer vinden, en Lowara weer goed doorrijden. vandaar dat er soms wat teveel druk op de teugels staat.
ze was wel heerlijk los in de mond, dus we hebben dit keer geen gevecht gehad hiermee!
morgen weer lekker 10 minuutjes, en als dat goed gaat bouwen we het weer uit.
hier moeten we weer naartoe zien te rijden

O ja.. het donkerbruine Anky dekje is nieuw, heb ik eergisteren gekocht voor Arwen als ze later groot is
gnagnagna.. 
Ziet er goed uit, voor zo lang niet te hebben gereden:D netjes hoor! lief veulentje zeg..
hobbelt er lekker achteraan..!! heel schattig! mooi shabrakje ook..!