De bedoeling was de Fasna in juli. Maar ja, Austerlitz en Kootwijk gingen zo als een trein dat een vriendin van mij voor mij bedacht had dat Zelhem wel een goede wedstrijd zou zijn voor mijn debuut. Zelhem heeft vlakke brede paden. Een "makkelijke" wedstrijd dus.
Ik was al van plan deze te rijden maar dan lekker vertrouwd in klasse 2. Het werd klasse 3!!!
Zenuwen sloegen zwaar toe. Had ik wel genoeg getraint? Ging het wel goed met eten en drinken? En kunnen mijn joekel en ik ons staande houden tussen het arabieren geweld?
De voorkeuring was goed!!
(we moeten nog een foto maken van de volle vet-kaart)
De eerste 30 km heb ik wel behoorlijk in de ankers moeten hangen. Klasse 2 gaat haar zo makkelijk af dat ik haar gewoon liet gaan maar nu wist ik dat we nog een flink stuk langer moesten (90 km) Rustig aan dus.....Niet dat mevrouw het daar mee eens was.....
Op de eerste vet-gate was ze super druk.
Leuk voor de grooms......
De start.
Ze neemt hier perongeluk een hapje.....
2e gedeelte ging best lekker eigenlijk.

2e Vet-gate, nog steeds druk maar klein beetje minder gelukkig. Keuringen weer goed en weer door voor het laatste rondje. Het laatste rondje wat nieuw voor ons was. Ik heb voornamelijk alleen gereden en lekker haar laten uitzoeken hoe ze wilde lopen. Ik voelde de vermoeidheid toeslaan bij Lady maar achteraf bleek het ons snelste rondje te zijn!!!
De finish.
En proosten op de goede nakeuring!!!!!
Met heel veel dank aan mijn grooms: vriend-lief, BlueBalance en Karin!!!!
Ik hoop nog eens de 160 te gaan halen. Al is het maar 1 keer. Maar dit kunnen ze me iig al nooit meer afpakken!! Mijn stoere KWPN-merrie-joekel die "eventjes" de 90 km uitloopt!!!

Voor meer foto's (ook van de men-marathon op zondag) kijk op:
http://bbst.thuisbak.nl/coppermine/thum ... 158&page=1
krijgt ze er dan geen wondjes van? en ik vind dat de neuriem ook TE laag zit.
.
Wees maar trots op jezelf en je paard!!!