Ik vond het iig ontzettend goed, zeker de moeite waard om te kijken, en het weer is ook heel goed meegevallen, op de bijtende wind na
sorry voor de grote hoeveelheid pics 

De aankomst van de paarden

hier een groepje bijeen(er was wel een clubje met de dabbers bij, bij 1 bepaalde stand hadden zowat alle paarden een kuil van een halve meter gegraven, echt teamwork
)
van bovenop de heuvel gezien

paard klaargemaakt voor de westrijd

even alles goedzetten

de groom(vermoed ik
) die het paard even opwarmt (ja hoor als ik het goed heb was het een fransman
)
team rood maakt zich klaar(vraag me niet hoe ze heten, ben een totale polo-leek
)
hier een speler van team groen met een jongetje(zoontje?) even een rondje in galop over het strand

de nummers 1 en 2 van de rode stappen naar de zee toe
de scheids is ook klaar(ok eigenlijk was deze foto op het einde getrokken
)en starten maar!
er werd vooral door de eerste twee teams aardig wat gebikkeld. We zijn zelfs een keertje een paar meter achteruit moeten springen, want de bal kwam vlak voor onze voeten neer en als je zes paarden op je af ziet stormen met ruiters die blijkbaar alleen oog voor de bal hebben en het publiek niet zien slik je wel even
(maar we zijn netjes wat achteruitgegaan en er zijn geen gewonden gevallen, buiten die ene scheidsrechter(of wat het ook is) aan het doel die de bal loeihard tegen zich aan kreeg, maar ook hij moest niet afgevoerd worden
), maarja, wei gaat er nu achter een goal staan

ze zijn wel volledig geschoren allemaal, van de manen en maantop toe
scheids, roodje en groentje naar de ander kant aan het racen
en natuurlijk ook eens de andere kant op, anders zou het maar saai zijn

geloof dat ze nu even terug kwamen om van paard te wisselen(ze wisselen 4x van paard)
en hier zijn we weer bezig(zoek het balletje
)en ons groentje kijkt achterom terwijl hij spectaculair achtervolgd word door deze twee rode heren met een superieure paarden (ok, dit is misschien wat overdreven geef ik toe
)waar is dat balletje nu?
(A: buiten mijn beeld
)
bontje

proberen te bal te bemachtigen, jammer genoeg staat die er net niet op

nog eens volle vaart vooruit

en het was mooi geweest

ook team groen heeft er genoeg van, tijd voor team wit en blauw

dus staan de witte

tegenstanders van onze blauwen(volgens mij waren dat Belgen, maar ben niet zeker
)
ook voor de tweede match van de dag is het publiek talrijk aanwezig
en we zijn weer vertrokken

allen op een rijtje

ze hadden trouwens een leuke manier om van paard te wisselen, ze raakten de grond nog niet eens, sprongen gewoon van het ene paard op het ander en vertrokken weer

mooi paardje

nog een laatste foto op het actieveld..

en ook wit en blauw bliezen de aftocht

als ze volgend jaar opnieuw beach houden ben ik er zeker weer bij

).
.