het klinkt inderdaat dood eenvoudig,maar mijn trukkendoos is leeg!
Het probleem is als ik hem dus met de zweep slaat wat ik dus al eerder heb geprobeerd word hij nog gekker en gaat dan nog harder en gaat hij plat door de bocht zo plat dat hij bijna onderuit gaat , het wordt dus levensgevaarlijk ,
het wegrennen is heel varieerend de ene keer is het ondeugt en de andere keer denkt ik dat hij gewoon geen zin meer heeft om nog iets voor mij te doen , varieren in het rijden doe ik constant ik rij volte's slaggevolte's' gewone volte's gebroken lijnen enz enz ,
verzamelen komt er vaak niet eens wat van maar als we dit doen doet hij dit op z.n gemak ,overgangen doe ik elke keer en dat gaat wel goed op de rechterhand en in het begin op de linkerhand ook wel maar dan in een keer is meneer gewoon weg , soms ben ik hem voor en kan hem dan onder controle houden maar hij verzint elke keer weer een andere manier om dus weg te racen,
het is wel vreemd als ik dus les heb doet hij het niet het lijkt wel of hij mij wil pesten als ik alleen met hem aan het rijden ben , ik heb al aan m'n les instruktriece gevraagt wat ik dus anders doet als in de les maar zij zegt dus dat ik niets anders doet en dat ik goed bezig ben, allen zeggen ze tegen mij zet hem tegen de wand aan ? ten eerste gaat dat niet omdat ik geen stuur meer heb en ten tweede hij gaat zo hard dat ik ook het lef niet heb om dit dus te doen ( ik ben nog niet levensmoe begrijp je )
ik weet het soms ook niet meer en z'n rug is goed en z'n benen ook die zijn een tijdje geleden nog op de foto gegaan en m'n zadel licht ook perfect dat heb ik allemaal al gecontroleerd z'n gebit is ook goed , vadaar deze kreet