Verschil???

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mvanlenthe

Verschil???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 21:01

Gisteren weer even foto's gemaakt en een filmpje alleen pakt de pc van mams het filmpje nu niet heb wel een paar foto's maar niet echt duidelijk, maar je kan al zien dat er verbetering in zit dacht ik zo. Ze loopt nu netjes op twee teugels en op dr eigen benen en mijn zit is ook al een stuk beter nu.

1 Maand geleden...

Afbeelding

Afbeelding

En 1 maand verder dus

Afbeelding

Mams kan hele goeie foto's van dichtbij nemen... ahum... hahaha erg mooie vlechtjes (anders heb ik teveel manen en kom ik in de knoop)

Afbeelding

Van veraf kan ze t wel iets beter hahaha (geen gekanteld hoofd meer in een wending Haha! )

Afbeelding

Even lekker uitstappen en toen lekker douchen met t vrouwtje

Afbeelding

Nog even netjes stilstaan voor mams... Let niet op mijn hoofd hahaha...

Filmpje komt dus nog maar dat duurt nog even denk ik...

Ellie

Re: Verschil???

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:13

wat een super gave paardje heb je en ik vind het er al een stuk beter uitzien vind het helemaal niet slecht

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:14

Leuk paard, maar je kunt naar mijn idee niet echt veel zien op de foto's dus vergelijken is helemaal moeilijk.

esmey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:16

geen verschil te zien Boos!

Mvanlenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 21:25

Ellie en Quijosavan thanks....

ennuh esmey? mag t even wat vriendelijker??? Weet dat de nieuwe foto's niet erg duidelijk zijn, maar zelfs mn oma zag een heel klein beetje verschil al is t alleen maar in de manier hoe ze zichzelf presenteerd. Ze loopt nu ontspannender en komt niet meer zo tegen de teugel en dat is al heel duidelijk te zien.