Luuk & ik @ dressuurwork (alweer :P)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lllaura

Luuk & ik @ dressuurwork (alweer :P)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 20:58

hallo iedereen Haha!
gister weer eens foto's van luukje gemaakt Haha!
hij liep wel opzich lekker, alleen zijn mijn voeten af en toe echt heel erg.. Bloos maar ja Tong uitsteken

Afbeelding
eerst eventjes uit de wei halen Tong uitsteken

en aan het werk Whoosh!
ik heb geen foto's van het stappen Tong uitsteken

Afbeelding
eerst even los draven Knipoog

Afbeelding
kijk dat staartje Tong uitsteken

Afbeelding
zijn koppie Knipoog

Afbeelding
oeioei, mijn voeten! Bloos

Afbeelding
Leuke warboell les op de achtergrond.. Tong uitsteken

Afbeelding
geloof ik in een gebroken lijn

Afbeelding
mooi moment Tong uitsteken

Afbeelding
volte Clown

Afbeelding
Pling

Afbeelding
van hand veranderen Tong uitsteken

Afbeelding
Kwijl

Afbeelding
en de laatste alweer }>

wat vonden jullie ervan? Haha!
xxx

kimdepim

Re: Luuk & ik @ dressuurwork (alweer :P)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:04

leuke pony.. Lachen leuke foto's ook..
je moet echt om je benen gaan letten ( niet aleen je voeten) je draait je knieen naar buiten ofo.. en dan blijven je benen niet tegen het zadel.. je moet niet met je benen tegen het zadel aan knijpen maar wel goed er tegen aan..

Ellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:08

hele gave pony heb je maar op 1 fotot vond ik je tenen heel erg gevaarlijk zitten blijf er goed op letten

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:38

Als je nou je beugels wat korter doet kan je jouw hak naar beneden duwen en heb je een stabielere beenhouding. Het zal enorm verschillen!!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:58

jeetje. ik vind dat je eerst wat aan je been/voet houding moet doen, voordat je verder gaat met om met sporen te rijden.

waarom rijdt je met sporen?

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:00

Hey!
Het is misschien ook een tip om je teugels korter te nemen, je zit met je handen bijna tegen je buik Tong uitsteken

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:03

lau mooie foto's zeg! Hoe ging de wedstrijd vandaag?

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:03

leuk paardje Tong uitsteken
en met deze mening ga ik mee

Als je nou je beugels wat korter doet kan je jouw hak naar beneden duwen en heb je een stabielere beenhouding. Het zal enorm verschillen!!

je hebt dan wat meer controlle over je voeten ik had ook mijn beugels altijd zo enorm lang en dat zag echt niet uit en die tenen gingen dan zo ook naar buiten ik heb ze nu ook 1 gaatje korter en wat verschil dat merk je ook met het rijden (ik denk eraan ze nog 1 korter te maken) veel succes :d

benedict

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 10:03

geen gelul trek um in de krul.... zit wel beetje vals krulletje in de nek ik zou zeggen beetje dieper rijden!!

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 11:21

Ziet er netjes uit Lau!! Haha! heel goed..!! gaat steeds beter! Haha! Haha! Gister was ook gezellig hè?!! Haha!

ff reageren op bovenstaande reacties:
Vorige keer had ze foto's op bokt gezet, zegt iedereen moet je beugels zeker langer doen enzo..en nu heeft ze ze 1 gat langer gemaakt, en is het weer niet goed..
Hij reed op het begin te diep..en nu is ze hem juist aant oefenen minder diep te laten lopen, en dat vind ik persoonlijk een stuk mooier! Netjes hoor!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 11:36

leuke pony!

Ik denk niet dat de beugels te lang zijn, wel dat je je voeten er tever in houd. Beugel hoort onder de bal van je voet. Heb je je beugel op de juiste plaats, zal je ook makkelijker je had uit kunnen drukken.

Als antwoord op Benedict: ja, je ziet af en toe wel een valse knik. De hals hoort rond te blijven en heeft nu een knik een stukje achter de oren. Dat betekent dat je pony niet helemaal ontspannen loopt. Aan de foto's te zien heb je af en toe moeten vechten met je pony, want op de foto's 3, 4, 7 en 11 buigt je pony wel super netjes af. Ik vind het "trek het in de krul" wat overdreven gezegd. Soms ben je het als pony en ruiter even niet met elkaar eens zijn. Als ze hem dan dieper zou rijden, komt hij achter de loodlijn. De oren moeten hoger, want ze probeert op te richten.

redelijk lang antwoord geworden:)

veel succes verder met je pony op wedstrijd!

LinCas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:57

PriscaZ schreef:
leuke pony!

Ik denk niet dat de beugels te lang zijn, wel dat je je voeten er tever in houd. Beugel hoort onder de bal van je voet. Heb je je beugel op de juiste plaats, zal je ook makkelijker je had uit kunnen drukken.

Als antwoord op Benedict: ja, je ziet af en toe wel een valse knik. De hals hoort rond te blijven en heeft nu een knik een stukje achter de oren. Dat betekent dat je pony niet helemaal ontspannen loopt. Aan de foto's te zien heb je af en toe moeten vechten met je pony, want op de foto's 3, 4, 7 en 11 buigt je pony wel super netjes af. Ik vind het "trek het in de krul" wat overdreven gezegd. Soms ben je het als pony en ruiter even niet met elkaar eens zijn. Als ze hem dan dieper zou rijden, komt hij achter de loodlijn. De oren moeten hoger, want ze probeert op te richten.

redelijk lang antwoord geworden:)

veel succes verder met je pony op wedstrijd!

eerst even hierop reageren, ik ben het ook niet ermee eens dat ze hem dieper moet rijden, want dan gaat hij inderdaad onder de loodlijn (en dat doet hij soms al) dus op deze foto's vind ik hem al veel beter lopen.
ja lau , de ene keer tekort en nu weer te lang hihi Tong uitsteken
gewoon lekker doorrijden en wat met de tips doen Knipoog

dikke kus Lin

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 19:03

Het ziet er best netjes uit hoor, met je beugels heb ik geen probleem en volgens mij trek je m ook niet in de krul. Je armen zitten wel ongelofelijk stijf langs je lichaam lijkt t en ik zou je handen ook wat lager zetten. Volgens mij kan je m beter eerst wat dieper rijden (zoals ie misschien eerst bij je liep) en dan met de teugels wat korter te maken en meer voorwaarts rijden om m hoger te krijgen. In ieder geval niet je handen zo hoog en naar je toe. Leuk paardje! Lachen Komt vast helemaal goed! Knipoog

suusluke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 19:32

eey lau!! ik vind het niet zo'n mooie foto's...maar ik weet dat jij veel beter op hem rijdt....dus zijn gewoon de momentopnames(zitten ook mooie foto's bij hoooor)...ik vind alleen dat je hem iets meer voorwaarts moet rijden...verder is het echt een schat van een pony!!!

benedict

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 09:11

ik rijd mijn paard in de training ook heel erg diep zodat ze de achterhand ook goed gebruikt... die loopt dus ook onder de loodlijn... ik rijd mijn paard met de training weer wat opgericht en dan weer wat dieper dus maar net wat je zelf wilt...!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 09:35

Kruisjes...

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 09:39

ik heb ook kruisjes...

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 09:40

Citaat:
eerst even hierop reageren, ik ben het ook niet ermee eens dat ze hem dieper moet rijden, want dan gaat hij inderdaad
onder de loodlijn
(en dat doet hij soms al) dus op deze foto's vind ik hem al veel beter lopen.
ja lau , de ene keer tekort en nu weer te lang hihi Tong uitsteken
gewoon lekker doorrijden en wat met de tips doen Knipoog

dikke kus Lin

Onder de loodlijn of achter de loodlijn...?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:32

kruisjes Boos!