Ziet er super gaaf uit zeg!!!
Heb alleen nog wel twee kleine opmerkingkjes, allebei aan de hand van vooral de eerste foto.
Ik zou het persoonlijk verstandiger vinden om eerst de leidsels vast te maken en dan de wagen er achter hangen. Ik zie op de eerste foto dat de boom al in de ogen hangt en dat iemand je tinker vast heeft aan een halstertouw. Het is gewoon veiliger om eerst de teugels eraan vast te doen, dan de wagen erachter hangen en dan iemand op de wagen met de leidsels vast en dan een foto maken. Als je paard nu was geschrokken was ie er met wagen zonder menner vandoor gegaan....... Het hoeft maar te gebeuren, zelfs de braafste paarden...... Het zijn van die kleine dingen, maar veiligheid is bij mennen wel echt het belangrijkst.
En mn andere opmerking is dat volgens mij je ophang verkeerd om hangt. Als ik het goed zie is het een gewone dichte ophang met gesp, dus geen snelsluiting of een andere, en dan moet ie echt andersom, want zo kan ie veel sneller los schieten omdat de druk anders op de gesp en de riem komen. ( hoop dat je snapt wat ik bedoel, beetje wazig uitgelegd maar ja)
Ik bedoel dit niet banketstaaf he ofzo, maar is maar gewoon twee tips, begrijp dat je het nog niet zo lang doet dus dan zijn tips altijd wel welkom denk ik. Maar het ziet er verder echt heel goed uit!