Ik rij deze week dan deze grote (1,78m.) vos, hij is nu 5 jaartjes jong, dus word nog groter.
Maar goed hier de foto's:
Slecht moment, ik zit er super scheef op. Was na een rondje bokken en een race door bak
Hier moest die stil staan, maar hij ging liever de lucht in of in galop }>
Net met 4 benen terug op de grond en klaar voor de volgende bok ronde...
ook hier weer net terug op de grond, ik weet het let niet op mijn houding (was meer bezig om er op te blijven dan echt netjes te zitten
)Raar moment, niet helemaal op de loodlijn, maar toch redelijk ontspannen was ongeveer na een half uur rijden.
Hij kán het wel
Hier liep die echt heel erg fijn, lekker los door zijn lijf en zonder gekke bokkesprongen, wel zit ik hier heel erg naar voren, jaa er ligt hier geld op de grond
Maar daarom heen toch een mooie foto vind ik zelf
Oók schouderbinnenwaarts kan die, hij kantelt wel iets zijn hoofd, maar hij ging wel goed opzij, misschien dat die nog iets rechter mocht dus iets minder van de hoefslag af,,, maar toch hij deed het
Nou wat vonden jullie ervan??
Ben benieuwd, enne niet teveel op mijn houding letten, het is niet mijn zadel en ik vind het ook geen fijn zadel duwt je benen heel ver naar achteren waardoor je al redelijk naar voren gaat zitten, ook was ik meer bezig om er op te blijven dan nou echt heel netjes erop te zitten..
Bokken kan die ook vreselijk goed, helaas ging bok foto's of steiger, telkens net te laat, maareh kan je zeggen hoog gaat die wel en hij is al zooo groot
In ieder geval bedankt voor t kijken
Alice