Zie hier de foto's van mijn kleine meid (nou ja klein...)

En zonder beugels

En natuurlijk de fotograaf ook even. Helaas waren de batterijen op, want Diana kreeg Tiara heel fijn aan het lopen.
Goede reden om snel weer af te spreken

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dat kleurtje staat hem goed! (welke kleur is dit precies?)

stalleke schreef:Ontzettend leuk paarddat kleurtje staat hem goed! (welke kleur is dit precies?)
Het enige storende eraan vind ik je handen.. je teugels zouden wat korter mogen waardoor je handen meer naar voren komen en ze dichterbij elkaar houden! Verder vind ik het erg netjes
Wat voor afstammeling heeft ze?
Ik laat heel gemakkelijk mijn teugels lang en haal daardoor mijn handen naar me toe.

masja schreef:stalleke schreef:Ontzettend leuk paarddat kleurtje staat hem goed! (welke kleur is dit precies?)
Het enige storende eraan vind ik je handen.. je teugels zouden wat korter mogen waardoor je handen meer naar voren komen en ze dichterbij elkaar houden! Verder vind ik het erg netjes
Wat voor afstammeling heeft ze?
Je hebt helemaal gelijk...Ik laat heel gemakkelijk mijn teugels lang en haal daardoor mijn handen naar me toe.
Haar afstammeling is (hou je vast) Jazz x Ulft x Ivanhoe x Xebec x Tamboer

Er zitten mooie foto's tussen hoor! 
Je hebt als ik het mag zeggen je handen wel heel erg uit elkaar en hoog .. daar kan je wel makkelijk aan werken daar niet van maar ik zeg het gewoon maar even
Overloopster 
LuvdaTossa schreef:Y;( Overloopster
Had de foto's al gezien op het andere forum! Nogmaals; ontzettend leuk paard en nette combinatie!
Ja niet iedereen komt hier meer en sommige hebben het daar nog niet ontdekt 

Flower schreef:ik dacht ook gelijk aan jazz
ziet er goed uit hoor, vind het een mooie merrie !
Valt het zo op? Hihi, ik zie op de kleur na de overeenkomst niet zo. Maar dat komt denk ik omdat het mijn paard is denk ik. 

ook je paard, en het setje zijn netjes en mooi ^^
! Ik dacht ook gelijk dat ze wel een Jazz zou zijn, ze heeft er echt veel van weg! none schreef:Die heb je goed aan eht lopen hoor!
Mooi paardje! Erg mooi setje ook!
Probeer wel op je handen te letten (is dacht ik al gezegd) Dus teugels iets korter en handen wat dichter bij elkaar (en duimen naar boven)
Of is het om en bepaalde reden dat je hem nu zo rijdt?

Kan je meteen even voelen hoe ze veranderd is. Meteen date plannen?