genoeg gezegd, nu komen de fotos (het zijn er niet veel) maar vorige keer kwam er bijna niemand naar mn topic
.Kijk meer onderaan voor de fotos ging namelijk eerst de hele tijd verkeerd...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
genoeg gezegd, nu komen de fotos (het zijn er niet veel) maar vorige keer kwam er bijna niemand naar mn topic
.Barbara_m schreef:... zucht...

NathalieW schreef:BLIJF KIJKEN PLEASE
ik heb je naar dit topic gelokt, door in mn titel, Z2 neer te zetten,, sorry daarvoor maar blijf alsjeblieft kijken,
dit is linedancer een ruin van bijna 4 jaar, niet alle fotos zijn even scherp en het ging hardstikke slecht het rijden deze keer maar ach het kan niet altijd goedgaan hehgenoeg gezegd, nu komen de fotos (het zijn er niet veel) maar vorige keer kwam er bijna niemand naar mn topic
![]()
.
http://nl.msnusers.com/Linedancer/shoeb ... ID=1[/img]
dit is het lieve maar vreselijk ondeugende veulentje dat laatst geboren is, echt een dropje,
even instappen en alles eng vinden.
dikke miscommunicatie maar kijk dat achterbeentje hihi
beetje rare foto heel gespannen, maar hij schoot hiervoor weg haha
nee hoor ik klier helemaaaaal niet![]()
ik kan het wel kijk maar(ik trots
)
eng hoor,, al die bakkabouters
terugnemen
we oefenen veel en het gaat niet altijd goed, maarja... hij is nog jong en niet zo lang onder het zadel (let niet teveel op mijn houding, ik vond de bakkabouters ook errug eng)
laat alsjeblieft een reactie achter,,
denk je dat we al een wedstrijdje kunnen starten in de B ???
Als hij geen z2 is, waarom zet je't dan in je titel, er zullen zonder dat die erin staat ook wel mensen komen hoor
Word het een beetje zat, de titelso p haw zijn of met gelogen z2. kom je in zont opic loopt er een 3.5 jarige op de foto's ofzo.
Is het zo moeilijk om gewoon trots zijn op je paard zonder al die zever?
]
juist..
er komen heel de tijd kruisjes.

En nog veel plezier met hem
, maar toch hoef je niet zo te reageren). Het is helemaal niet aanvallend bedoelt hoor, als het zo over komt

NathalieW schreef:ik had dus wel gelijk,, je zet er Z2 in en je krijgt dik reacties,, nu titel veranderen,, en niks,, ttis wel zoo