aardstralen of wateraarders???????????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

aardstralen of wateraarders???????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 14:18

Wie heeft ervaring met aardstralen en welk gedrag geeft dat? Mijn paard staat sinds kort in de wei, het is een compleet ander beest geworden. Als ik iemand vertel dat ik lekker iedere dag buiten rijd op hem dan staan ze versteld. Zelf begreep ik het ook niet. Nu ging ik vandaag van de wei naar de bak en wat gebeurd er,op het erf werd hij al druk en toen ik de bak in liep kreeg hij het.Draaien, druk paniek enz, ik kon er niet eens opkomen. Ik ging er ook liever niet op eerlijk gezegd.Het is alleen voorin de bak achterin is het minder.Longeren gaat ook niet in de bak, hij heeft nooit iets meegemaakt in de bak waardoor hij uit de bak wil. Wie weet er raad????????

themi

Re: aardstralen of wateraarders???????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 00:05

op www.holistischdierenarts.nl staat een link naar een bedrijf dat zich hier mee bezig houdt.Je zou hun kunnen mailen voor info.

Succes ermee

Apple

Re: aardstralen of wateraarders???????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 01:55

Je hebt hier eerder al topics over geopend onder andere op VvdD. Het is niet de bedoeling om elke week met dezelfde vraag op een ander forum een topic te openen.