Weet dat ik nog veel aan mijn zit moet veranderen, hier was mijn paard erg kijkerig en slecht aan het been, maar toch vind ik het mooie foto's
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Doordat hij zo groot is en jij niet echt heb je nooit dat ze zeggen dat je er iets te lang voor word
Goed hoor dat je zevende was
En die punten komen nog wel
Ik denk dat jullie het heel ver gaan schoppen met zijn tweeën
of ben jij zo klein
Haha hij is echt wle mooi
Over je houding is eigenlijk al gezegd, benen lang maken en hakken uitdrukken
Wel mooie foto's hoor
Udo2001 schreef:Ja, ik had zelf nooit gedacht dat hij zich ook nog in de beweging nog zo zou ontwikkelen. Het was maar een simpel paardje toen ik hem kocht, maar hij krijgt steeds meer swung. En een uitgestrekte draf, zo echt gaaf gewoon. Bekende vragen zich wel eens af of het nog steeds hetzelfde paardje is als vorig jaar, en het is toch echt zo. Ik zal eens in mijn foto album kijken en een oude foto plaatsen. Dat is het leuke aan die jonge paarden, die veranderen elk jaar weer in het positieve, echt leuk om t mee te maken
Udo2001 schreef:Ja ik vind het nog steeds gaaf, heb hiervoor twee wat oudere paarden gehad. Maar dit helemaal zelf doen is toch het leukste, al heb je de ups en downs wel wat heftiger. Maar je hebt de tijd om het gewoon goed op een leuke manier samen met je paard te leren. Ik heb mezelf voor ik hem kocht weleens afgevraagt of ik het zelf aankan, maar het klikt en ik wil niet anders meer. Heb wat foto's opgezocht van de eerste maanden
!
(was ik net vergeten te typen)
Erg leuke aansprekende vriendelijke reus. Udo2001 schreef:Vandaag gaan we het weer proberen om een winstpuntje te rijden. Want om elke keer 3 x 154 punten te rijden ben ik eigenlijk wel zat.
Ben zeer benieuwd, en zal zeker even laten weten hoe het vandaag is verlopen. Heb eweer zin in en ik hoop Udo ook.
, dan gaat het vast goedkomen.