hierbij de fotos...

Ik en Jersey

Aan het werk,Jersey vindt het allemaal niet zo leuk...

Jersey en ik poseren..

Jersey is het er allemaal niet mee eens...

nog steeds boos...

baasje is ondertussen helemaal kapot...

jersey en ik in actie...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

*volcano* schreef:Het ziet er niet echt vriendelijk en ontspannen uit nee. Ik zou haar lichamelijk en dr tuig eens na laten kijken misschien heeft ze ergens last van dat ze zo reageerd. (Gebit? Rug? passen t zadel en hoofdstel goed? Geen irriterende of scherpe randjes aan bit of hoofdstel? En zit je zelf lekker in het zadel?)
Probeer verder zelf goed rechtop te zitten en gelijke teugeldruk te houden. Je hebt steeds meer contact op je buitenteugel (om haar naar buiten te sturen?) Probeer meer op je benen en zit te sturen.
En als je zeker weet dat ze niks met dr gebit heeft, meer contact van voren nemen. (Maar vooral niet gaan trekken!) En je benen erbij houden om haar voorwaarts te houden en vanuit achter naar voor te laten lopen.
Krijg je ook les?
En als ik dan die poseer foto's zie(dat hoofd) zie ik gewoon mijn eigen pony(zo'n eigenwijs hoofd)
Ik heb ook ruzie gehad met mijn pony
heb wel vier keer op het punt gestaan om haar te verkopen
Maar ik kon het niet en dat was maar goed ook
want ik heb gewoon doorgezet en nu zijn we vrienden voor het leven(na bijna twee jaar lang ruzie enz)
dus mijn tip is blijf er in geloven en als je een tijdje doorzet word het vanzelf beter tumtummie schreef:Mijn pony was ook altijd heel koppigEn als ik dan die poseer foto's zie(dat hoofd) zie ik gewoon mijn eigen pony(zo'n eigenwijs hoofd)
Ik heb ook ruzie gehad met mijn pony
heb wel vier keer op het punt gestaan om haar te verkopen
Maar ik kon het niet en dat was maar goed ook
want ik heb gewoon doorgezet en nu zijn we vrienden voor het leven(na bijna twee jaar lang ruzie enz)
dus mijn tip is blijf er in geloven en als je een tijdje doorzet word het vanzelf beter
en als je meer wil weten stuur dan maar ff een mailtje naar tamarabos11@hotmail.com
klomp schreef:ik vind het er niet echt fijn uitzien, maar als jij het geen probleem vind en ook geen les wilt...tja dan blijf je vechten...baasje weet het toch beter...
Hermesdeux schreef:Sorry, van de 8 of 9 fotos die je plaatst zijn er 5 of 6 in het verzet, je paard kijkt op de laatste foto gewoon boos...
Duidelijk geen gedragsdeskundige jij...
Tooske schreef:Jeetje ik plaats foto's en kan niet tegen kritiek??
Als je zulke foto's plaat kan je dat verwachten en als je daar geen zin in hebt moet je dus blijkbaar niet van zulke foto's neerzetten!...
Je zal neem ik aan vast wel het beste weten hoe je paard is waarom ze zo doet.
Maar desondanks zien die foto's er niet zo vriendelijk uit nee...
Zou er toch iets aan doen lijkt me voor jou en je paard allbei niet fijn om zo te moeten rijden...
En denk dat je nu meer koppig doet als dat je er echt over na hebt gedacht??....

Amanda schreef:Alleen daarom zou ik al een instructrice zoeken.
Een paard dat verkeerd is gereden, is moeilijk om er weer uit te rijden. En dat gaat nog steeds het beste meet professionele hulp.
Maar goed, dat is mijn mening en jij bent koppig
Verder vind ik het een leuk paard. Staat een leuk koppie op! Beetje een grasbuik misschien, maar dat is er af te trainen
Succes!
Megantjuh schreef:Zoals ik later las heb je een jaar niet kunnen rijden en dit uitbesteed aan een bijrijder, die haar in jouw ogen niet goed heeft gereden. Het is ongelovelijk moeilijk om iets wat er een jaar ingereden is er weer uit te krijgen. Les is daarbij dus echt een uitkomst en zal jou en je paard een hoop problemen besparen.
Wat is de rede dat je geen les wilt?