mijn (ex) verzorgpony kauwt niet vaak op het bitje wat ze nu in heeft. ik heb laatst heel stuk met haar gewandelt zonder neusriem. toen kauwde ze er af en toe lekker op. maar met rijden doet ze dat eigenlijk nooit.
ik heb een keer met een vriendin van mij een dikke stang geprobeert endaar kouwde ze wel lekker op de hele tijd.
ik rij met een hoge neusriem met sperriem. hier een foto van het hoofdstel en het paardje.
hetlijkt net of het sper riempje niet goed zit(achter het bit langs) maar die zat wel goed.
maar ze heeft dus altijd een watertrens in. ik heb ff gekeken op een site en zag dat daar een gewone was. is wat dikker. een een pony watertrens die zag er wel dunner uit weet niet welke het is of het een dikke is of een dunne.
ik heb hier een dubbel gebroken bitje voor haar liggen voor als ik ga rijden op haar omdat ik het gevoel heb dat dat bitje te scherp voor haar is. en hoop dat ze hier wel lekker op gaat knabbelen. is dit ook een goede oplossing? heb het nog niet uitgeprobeert.
groetjes miranda
p.s. als ik in alphen a/d rijn kom. waar mijn ouders wonen. ga ik nog naar haar toe om haar te verzorgen.

maar ik denk dat Fido gewoon last heeft van het enkelgebroken. dus het notenkrakers effect.