Lucky In Style [oldpink] @ Work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Lucky In Style [oldpink] @ Work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 20:32

Nadat wij een weekje op vakantie zijn geweest naar Turkije zou Mirzam hem eigenlijk rijden. Maar door het slechte weer heeft meneer weer geluk gehad en een hele week vrij gehad Knipoog
Het was wel te merken volgens mijn zusje (die rijdt hem) Hij was erg schrikachtig en tegen de hand..Toch loopt hij vrij netjes vond ik..
Kijk en oordeel zelf!
Afbeelding
Lekker stappen..
Afbeelding
Er kwamen weer kabouters uit de bosjes
Afbeelding
Afbeelding
Hier begon hij al iets meer te ontspannen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat waren ze weer..!

Kussiejj

Re: Lucky In Style [oldpink] @ Work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 20:43

HeeyHeey!..

Ziet Er Goed En Leuk Uit!..

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 20:48

Wat een leuk paardje zeg Haha! echt een mooierd! rijden ziet er netjes uit! Je hebt een mooie houding. Roze staat leuk! Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:27

idd wat gespannen en een mooi buikje;)

Maar toch netjes hoor!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:35

Je zusje moet er voor zorgen dat ze haar handen wel rechtop houdt!
Geen pianohandjes, maar je duimen als hoogste punt. Op sommige foto's lijkt het ook wel een beetje alsof ze haar handen (laag) vastzet..
Maar gelukkig zie je dit niet op alle foto's maar wel aan blijven denken!! Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:39

viefdepief schreef:
Geen pianohandjes, maar je duimen als hoogste punt. Op sommige foto's lijkt het ook wel een beetje alsof ze haar handen (laag) vastzet..
Maar gelukkig zie je dit niet op alle foto's maar wel aan blijven denken!! Knipoog

Ga mee met dit commentaar! Op enkele fotos zet ze idd haar hand vast, maar verder gaat het netjes.

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 08:23

Nou ik vind het er keurig uit zien hoor, voor Lucky die een week stil heeft gestaan Knipoog Ik ga er alleen wel in mee dat Yaella haar handen rechtop mag houden en er moet wat meer een knik in haar armen komen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 08:30

Wat jullie zeggen klopt, ik zeg het al vaker tegen haar maar is als je het jezelf eenmaal heb aangeleerd is het moeilijk af te leren he? Maar we werken er hard aan hoor!

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 09:02

mooi sjabrakje leuk paardje ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:48

hector schreef:
Nou ik vind het er keurig uit zien hoor, voor Lucky die een week stil heeft gestaan Knipoog Ik ga er alleen wel in mee dat Yaella haar handen rechtop mag houden en er moet wat meer een knik in haar armen komen....

ja ik vroeg nog moet ik hem eerst aan de longe doen, nee, nee! Ze heb het geweten hoor..

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 13:19

Luckey schreef:
ja ik vroeg nog moet ik hem eerst aan de longe doen, nee, nee! Ze heb het geweten hoor..

oke wat gebeurde er allemaal dan??

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 15:00

viefdepief schreef:

Hier ben ik het ook mee eens..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 16:47

hector schreef:
Luckey schreef:

oke wat gebeurde er allemaal dan??

ja je hebt onze bak nooit in real-life gezien he? aan de ene kant staat dus een grote boom waar je als je door de hoek rijdt met je hoofd inzit Clown Normaal geen probleem nu rendde die in het midden al weg..Oeh drama!!
Dan de kippen er hoefde maar eentje te kakelelen en WHOESJJJJ daar heb ik dus geen foto`s van gemaakt want heb ter maar een beetje geholpen...
Nou dan was hij aan de ene kant braaf dan moet je nog van hand veranderen he? Zelfde verhaal...

Maar goed we leven nog Haha!

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 16:57

ziet er wel leuk uit, maar op de laatste foto lijk het of je zusje haar benen naar voren steekt, kan verbeelding zijn, ik krijg hier zelf ook vaak commentaar op, want hij loopt (bij mij dan) lekkerder als ik mijn been eraan heb. Dit kan aan de foto liggen hoor, misschien moeten jullie er eens op letten? verder een mooi paardje. Ziet er echt goed uit met z'n 2en.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 17:35

Zier er netjes uit hoor.. Je zusje en die pony zijn een leuke combi!
Ze zet idd dr handen een klein beetje vast maar met veel oefenen, komt dat wel goed toch OK dan!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 19:46

leuke pony ! alleen lijkt idd alsof je zusje dr handen nogal vast zet, en dr benen mag ze ook wat langer houden Tong uitsteken voor de rest vind ik je pony dr wat gespannen uitzien... alleen de 1e foto is ie n beetje ontspannen, maar verder leuke foto's Haha!

LoVeFeMmIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 19:52

ik vind het er super uitzien, ik kijk wel vaker foto's van lucky en vergelijken met de eerste die ik van hem heb gezien issie supers super vooruitgegaan, de achterhand zou er nog iets meer bijmogen maar het ziet er echt veel beter uit xxxx margit

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:19

ziet er weer leuk uit. Af en toe mag je zusje volgens mij wel iets meer vragen om wat meer te verzamelen maarja dat zijn details Knipoog
Verder zou ze van mij wel een gaatje langer mogen zitten, dit is natuurlijk heel persoonlijk maar ik zit liever wat langer Lachen

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 09:28

Luckey schreef:
ja je hebt onze bak nooit in real-life gezien he? aan de ene kant staat dus een grote boom waar je als je door de hoek rijdt met je hoofd inzit Clown Normaal geen probleem nu rendde die in het midden al weg..Oeh drama!!
Dan de kippen er hoefde maar eentje te kakelelen en WHOESJJJJ daar heb ik dus geen foto`s van gemaakt want heb ter maar een beetje geholpen...
Nou dan was hij aan de ene kant braaf dan moet je nog van hand veranderen he? Zelfde verhaal...

Hahaha, fijne pony heb jij hoor Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:35

hector schreef:
Luckey schreef:

Hahaha, fijne pony heb jij hoor Tong uitsteken

En vandaag was hij toch braaf!! Echt een raar beest..

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:51

Ohh dat dekje had ik ook, of heb ik nog steeds, maar is in de was paars geworden Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 11:37

knightloekie schreef:
Ohh dat dekje had ik ook, of heb ik nog steeds, maar is in de was paars geworden Verdrietig

oei dat is zonde! Dit is echt mijn favo dekje.. Clown