We hebben al een dikke discussie gehad over hoe je nou wél of juist niet stelling moet vragen: Bij deze nu dus de vraag aan jullie
Groetjes
Kim
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

liesje1986 schreef:Binnenhand richting je knie en korte kneepjes in je teugel geven. Je kan ook een beetje druk opbouwen op je teugen en dan meteen weer ontspannen zodra hij een beetje naar binnen komt met zn hoofd.buitenteugel moet begrensen maar het paard niet belemmeren om naar binnen te kijken.
M3isSi3j schreef:Ik heb altijd geleerd dat je een paard stelling laat aannemen door je binnenhand van de hals te doen en begrenst met je buitenteugel en binnenbeen. Als je wilt afwenden doe je dat met je buitenbeen en natuurlijk je zithulpen.
.
Wat jij ook aangeeft over je binnenhand nooit naar knie en bovenbeen moet halen heb ik ook altijd geleerd. Het paard kan dan het binnenachterbeen nietmeer goed doorgeven naar voren. 
siko schreef:
Maar soms zie ik mensen die hun paard (lees: paardenhoofd) heen en weer staan te zwiepen (links/rechts) omwille van de stelling: soepel maken noemen ze dat
M3isSi3j schreef:siko schreef:
Maar soms zie ik mensen die hun paard (lees: paardenhoofd) heen en weer staan te zwiepen (links/rechts) omwille van de stelling: soepel maken noemen ze dat
hahaha slingere ala AdB.. is een manier.. en ieder zo zn manier toch

M3isSi3j schreef:Ik zeg ook niet dat het geen werkzame methode is en deze methode beoordeel of veroordeel.

M3isSi3j schreef:ja idd.. naar mijn mening heeft hij hele rare theorieen af en toe.. en dat slingeren is er eentje van. En ja.. hij heeft weldegelijk onwijze sterke punten (rechtrichten!!)..
back on topic?
....siko schreef:Thanks voor de reacties! Een discussie is gauw begonnen, blijkt wel...
Zodra je het oog van je paard iets kunt zien (niet overdreven veel) dan heb je toch eigenlijk al stelling? (dacht overigens dat dat hierboven aleens gezegd werd).
Keep going!