Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jarno schreef:hoi,
Welke klasse rij je en welke stal sta je?
Misschien weet ik wel iemand.
gr
JoeyRosso schreef:jarno schreef:hoi,
Welke klasse rij je en welke stal sta je?
Misschien weet ik wel iemand.
gr
Ik sta op stal Drevijn (achter Delftse Hout), in principe rij ik geen klasse. Ik wil graag wedstrijd gaan rijden met een paard dat M-dressuur zou moeten kunnen lopen. Hij is springgefokt, maar mag niet meer springen.
Bij ons op stal komen trouwens ook regelmatig instructrises Citaat:Ik sta op stal Drevijn (achter Delftse Hout), in principe rij ik geen klasse. Ik wil graag wedstrijd gaan rijden met een paard dat M-dressuur zou moeten kunnen lopen. Hij is springgefokt, maar mag niet meer springen.

chamayalover schreef:Citaat:Ik sta op stal Drevijn (achter Delftse Hout), in principe rij ik geen klasse. Ik wil graag wedstrijd gaan rijden met een paard dat M-dressuur zou moeten kunnen lopen. Hij is springgefokt, maar mag niet meer springen.
Hey, wat grappig !
Chamaya staat daar nu sinds februari weer en ik heb haar 2 jr thuis gehad en voor Koos gereden en uitgebracht tot de Z.
Nu heeft ze een dus veulentje.
Ik ben er dus regelmatig te vinden.
groetjes Melanie.
JoeyRosso schreef:chamayalover schreef:
Ben jij dat meisje met blond haar?![]()
Nja, ik heb in ieder geval een aantal keren een meisje bij haar gezien... Dat zal jij dan wel zijn, want ik hoorde dat 'dat meisje' haar tot de Z heeft gereden.
Knuf
.