Foto's van Aldira en Pliva

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Foto's van Aldira en Pliva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 00:40

Hieronder een groot aantal foto's van Aldira (de bijrijdhaf van Marije = Cody) en tevens foto's van Pliva de pony van Marije d'r zus. In de volksmond worden deze twee pony's Jut en Jul genoemd. Wie nou Jut is en wie Jul is voor mij nog steeds een vraag.. Een ding is zeker.. ze zijn gek op gekke bekken trekken.. ongeinterresseerd kijken.. mensen met camera's pesten en ga zo maar door *LOL*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hieronder een foto van een pony die bij Aldira en Pliva op stal staat en die Marije geloof ik gewoonweg heel erg lief vind. Verder was er geloof ik geen andere link Verward

Afbeelding

Hieronder foto's van (als ik het goed heb begrepen) de enige nakomeling die Pliva ooit heeft gehad. Best wel een mooie hengst al zeg ik het zelf..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 01:19

Haa ze zijn leuk geworden! Mag ook wel, we hebben ons behoorlijk staan uitsloven, want dames wilden helemaaaal niet poseren voor ons }>
Die close-up van Plief is schattig Lovers
Dat schimmeltje waar Marije bijstaat is Joy, als je die ziet lopen is het net een mini-andalusiƫr Kwijl
Strana, Pliva's zoon is erg stoer. Hij is overigens helaas geen hengst meer hoor Knipoog Was wel de bedoeling dat hij dat zou blijven, maar hij werd te onhandelbaar.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 01:33

Ze hebben Pliva wel mooi wit weten te houden zeg! Ik kom zelden zulke witten paardjes tegen Lachen Meestal helemaal geel of lichtbruin door de mest Extreme duivel }>

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:35

leuke foto's, leuke beessies ook
maar die laatste paar doen het niet Huilen

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:36

leuke fotos!
mooie haf Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 13:19

Okee ten eerste is Pliva geen pony Bloos laat mijn zus het maar niet horen. Een rasechte Lipizzaner hoor Cool
De foto's zijn leuk geworden, had verwacht dat de zon teveel tegenlicht zou geven maar het valt heel erg mee.
Ze waren inderdaad een beetje suf en niet echt fotogeniek bezig *LOL*
Maar het resultaat is toch leuk, dank je wel Lachen