Baccaral en ik in de les (v. Baccarat OX)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Larish

Baccaral en ik in de les (v. Baccarat OX)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 23:48

Dit zijn stills en een filmpje van al een tijdje geleden, eind vorig jaar. En dit was mijn tweede les op Baccaral. Eigenlijk werd hij toen geleasd. Maar zei was toen op vakantie dus toen moest ik er in de les op. Nu deed zei dat dus een paar maandjes lang samen met een ander meisje omdat die moeder dat alleen niet kon betalen. Maar nu is die ene ermee gestopt want die had geen zin meer in rijden Clown Nu zit dat andere meisje met een probleem want die moeder kan het dus niet betalen. En dan word Baccaral verkocht aangezien hij niet in de manege kan. Daar is hij gewoon niet geschikt voor, hij is totaal niet makkelijk. En dit vind ze super erg want dan gaat hij dus weg tenzij ze een ander iemand vind. En ze vroeg dit dus aan mij. Wat zouden jullie doen? Het is best een endje fietsen maar een erg leuke en knappe pony! Daarbij zou ik dan moeten stoppen met lessen en kan ik niet meer op Bobby rijden tenzij ik een baantje neem, dat heb ik er dan wel voor over. Nouja kijk maar! Lachen

Het filmpje, *klik

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ja, ik heb op de een of andere manier heel erge pipo-voeten bij deze pony Haha!
En hier ook wat foto's van de knappe hunk Vork http://www.denieuweark.nl/paarden/baccaral/

[edit] stomme typo's Rolleyes En de link wilde niet Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Larish op 08-05-05 23:59, in het totaal 6 keer bewerkt

Anjatjeuh

Re: Baccaral en ik in de les (v. Baccarat OX)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 23:51

Zoals ik al zei op msn: Vingers aflikken Vork Lovers Kwijl
Als het practisch haalbaar is kwa vervoer en geld zou ik het zeker doen, vind het echt een fantastische pony. Haha!

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:21

Als je het goed kan vinden met dat meisje en er goede afspraken over maakt zou ik het doen en je het met vervoer en geld haald. En als je er natuurlijk zelf achter staat het is misschien goed om de voor en nadelen opte schrijven dan is vaak een besluit ook makkelijker!!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:48

Vind het een ontzettend gaaf paard Kwijl
Als het paardje bij je past enzo zou ik het zeker doen, maar ik ben jou niet natuurlijk Knipoog
Veel succes met je beslissing.

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 11:32

Inderdaad Whisperke, nouja ik kan het wel goed vinden met dat meisje. En ze is volgens mij niet zo iemand die over vanalles en nog wat moeilijk gaat zitten doen. Daarbij is het ook nog eens een super leuke pony. De laatste keer dat ik erop heb gereden was het wel wat een etterbak. Maar dat was toen hij er net was. En hij is stukken veranderd. Ik zou het super leuk vinden om te doen. het grootste waar ik eigenlijk over zit te twijfelen is dat ik dan niet meer op Bobby kan rijden..

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:23

Je rijdt nu neem ik aan op de manege op Bobby misschien kun je het eens er met je instructrice overhebben dat je 1x in de maand een les neemt op de manege en dat je dan op Bobby mag!!!

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 15:39

Ja, op de manege. Dat zou natuurlijk een optie kunnen zijn ja, of ik neem gewoon een bijbaantje en kijk hoever ik daarmee kom. Want ik kan eigenlijk niet zonder dat kleine ettertje Haha! Ik ga het er gewoon eens over hebben.

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 16:10

Baccaral is een leuke pony, maar er moeten nog wel goede manieren naar boven gehaalt worden.. Consequent zijn en goed eraan rijden en dan wens ik je sucses, Laris!!
Ik kom dan wel een keer pics maken Haha!
Beslis ze Tong uitsteken

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 16:15

Inderdaad, het kan echt een rotzak zijn Haha! Maar dat is noujuist ook wel weer het leuke eraan. Dan ben je ergens mee bezig. Want zo'n pony die alles automatisch al doet is ook niet altijd even leuk. Dus vind het wel een uitdaging. En een maandje proberen kan ook altijd. Enne, over die foto's. Daar houd ik je aan Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 18:53

Hey,
Leuke foto's zeg!
Ik ken die pony, staat ie op manege de Nieuwe Ark?
Ik heb daar 6 weken stage gelopen en ben vorig jaar twee weken geweest om ponykamp te begeleiden! Ben samen geweest met mijn pony Voice, misschien ken ik jou ook wel????!

Groetjes: Neline

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 12:42

voicenel schreef:
Hey,
Leuke foto's zeg!
Ik ken die pony, staat ie op manege de Nieuwe Ark?
Ik heb daar 6 weken stage gelopen en ben vorig jaar twee weken geweest om ponykamp te begeleiden! Ben samen geweest met mijn pony Voice, misschien ken ik jou ook wel????!

Haaa! Jij kent mij inderdaad Haha! Jij hebt 2 jaar geleden ook kampen begeleid. En je kent mij wel. Ik ben dat meisje dat toendertijd helemaal Devil-gek was. Vond het echt super erg toen hij weg ging. Ik moest toen ook wel eens op O'malley en Bobby omdat hij toen zijn kuren begon te krijgen. Bobby is overigens ook altijd mijn lieveling geweest en nu nog steeds. Wel toevallig dat ik je hier zo tegen kom!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 19:08

Ja, leuk hoor!
Ik ben afgelopen winter ook nog even geweest, toen sliep ik bij christel!
Volgens mij heb je toen ook wel gezien!

Leuk hoor!