Sonja schreef:[***], ik plaats mijn opmerking (zeer) bewust, als gezond tegenwicht tegen de 'o nee prima hoor'-reacties van hierboven. Die houding is gewoon echt niet best! Dus waarom zou je daar dan zo ophemelend over gaan doen?
JUIST op een jong paard is je houding belangrijk, om het dier te HELPEN in plaats van TEGENWERKEN en UIT EVENWICHT brengen wat hier te zien is op de foto.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, dat een jong paard moet helpen, maar ik vind dit er toch echt niet zo uitermate slecht uitzien? Het is niet ideaal, want dan zou je alle paarden naar de (inter)nationale springruiters moeten brengen, om ze te "beleren" en er dan vervolgens zelf mee te gaan springen. Ik vind dit wel een beetje uit het verband gerukt moet ik eerlijk zeggen. Je hoeft het niet te verhemelen, maar Er wordt aan gewerkt, dit is dus niet iets van blijvend aard. Er zit verbetering in.
Citaat:
Bovendien, als je mijn laatste regel leest, dan zie je WAAROM ik dit plaats, en dat is dus absoluut niet om te ontmoedigen.
Mensen raak toch eens niet altijd meteen zo over de kook als er eens niet iemand meteen ooooohhhh en aaaaahhhh roept. Dat slijmerige gekwaak daar schiet je toch immers niks mee op...
(Overigens al helemaal prachtig dat iemand anders dan ts in de wiek geschoten is.... Te weinig te doen?)
Kritiek is wel welkom hoor, mits terecht, niet iedere ruiter heeft nou eenmaal alles in 1 keer perfect onder de knie. Als jij 5 jaar niet auto gereden had, dan zou je ook even in willen komen.. (ik wel tenminste) even kijken hoe het ook al weer ging... Veel dingen zijn automatisme, maar sommige dingen, moet je gewoon weer op oefenen.
in de wiek geschoten? nee hoor Ik geef alleen maar mijn mening. Wat de Ts er zelf van vind, kan ze altijd zelf nog zeggen, daar sta ik verder buiten. ik persoonlijk vind dus dat je er erg hard tegenover staat.
heb niet te weinig te doen
(zit lekker in mn pauze
)