Wat eeen grappige vlekjes heeft die!!! Vind het een leuke cominatie om te zien. Ik denk dat wanneer zij wat meer gaat werken aan haar beenligging en houding (hak uit trappen) het gehele plaatje nog fijner wordt om naar te kijken.
Zo met die opgetrokken hakken geeft het geen mooi beeld. Het stoort eigenlijk een beetje. Probeer daar aan te werken. Ik denk wanneer je je hakken al wat meer uittrapt het gehele beeld al anders is. De volgende stap is dan je been wat meer naar achteren. Een leuk hulpmiddel daarbij is het stijgbeugel middels een sporenriempje ( of touwtje) aan je singel vast maken. Op deze manier moet je je been wel op de plek houden. Heb zelf ook een klein half jaar zo gereden. Met spierpijn als gevolg. Het resultaat was er achter wel na. Het probleem was bij altijd ik weet wat ik fout doe echter door concentratie vergat ik het wel eens.
Was het wel fijn rijden? Als ik hier naar buiten kijk zie ik een en al modder. Volgens mij is het zelfs met stiften in nog glibberen en glijden....
Heel veel succes