Niet dat diep het goede woord is, maar sowieso valt het wel op dat ie zo op de voorhand loopt naar mijn idee.
De hals is wel gebogen, maar de achterhand lijkt er niet helemaal bij te zijn. Trekt ie niet veel in je handen van voor?Als voorbeeld de 3e en 5e foto, mijn gevoel zegt zodra jij je handen ontspant en de teugels wat losser vast gaat houden dat het paard dan met zijn neus gelijk de teugels uit je handen wilt trekken.
Maar verder leuke combinatie, zo te zien wel leuk dat het een manege paard is waar je wel iets mee aan de leer kan ipv alleen maar rondjes lopen. Af en toe kom je dat wel eens tegen, paarden die teveel rondjes geskokt hebben die alleen maar op de automatisch piloot aan de slag gaan.
Hoe oud is het paard trouwens, als ik het goed begreep wil je hem misschien gaan kopen? Zorg dan dat ie niet te oud is, dan kun je hem nog veel leren. Een paard dat al ouder is kun je moeilijker nog weer correct dressuur aanleren dan een jong paard. En die manegelessen die hij heeft gelopen, dat merk je natuurlijk wel. Hoe lief een paard ook is, manegepaarden zijn nu eenmaal door verschillende mensen bereden en door verschillende handen (soms ook onterecht) gestraft.
Veel succes in ieder geval nog in de lessen!