Men neme: 1 Ciska (die al voor het rijden in de scheur ligt) en een op dat moment nog vrolijke Sharon
Ook Joy werd gepoetst en opgezadeld en had een goed humeur, normaal gesproken kijkt ze altijd heel erg kwaad...
Zadeltje erop... en Cis heeft nog steeds lol... *smile*
Ook Joy was er al bijna klaar voor...
Ciska in actie... Shaar werd steeds meer sjacho en dacht, waarom zou ik braaf lopen bij iemand die ik niet ken... dus ze was lekker aan het uitproberen en lekker sloom aan t doen... (kijk ook die oortjes...)
Ze liep niet echt heel erg maar gewoon niet fijn ontspannen...
Ik zat dus op Joy... wat een artistieke foto he?!
Hoe kwader Sharon werd, hoe meer lol Ciska had...
Neeee Cis, niet zo dichtbij!
Toen ging ik maar eens even op mijn graflingertje... en Shaar werd nog bozer en ging lekker lopen klieren :S!
Hier blijven jij! Ik was even mn beugels op maat aan het maken...
Check die oren
Ja daar moet je lopen... ze probeerde zo hard mogelijk weer tegen mn hand in te werken... tsja ook al weet ze wel dat dat hopeloos is
gnaagnaa ik krijg altijd mijn zin!Wel wakker blijven he Shaartje?!
Oei Barbara houd je handen eens laag! Foei! (ik schaam me...)
Grrrr denk Shaar
Joy stond ondertussen lekker te slapen
Always look on the bright side of life... tudu tudududu
Ik begon de lol er ook wel van in te zien...
Beugels weer langer zodat Cis er weer op kon en we naar buiten konden..
Dat was wel nodig want Joy sliep bijna...
Toen Shaar erachter kwam dat we naar buiten gingen werd ze al een stuk vrolijker...
Agja... laten we t maar zo zeggen... iedereen heeft wel eens een baaldag, maar Sharon had toch echt de verkeerde dag uitgezocht!
Sorry voor de grote hoeveelheid foto's!
p.s. Commentaar is welkom

Maar waarom eigenlijk de GRAFlinger ?
Als ze zich op t Reelaer maar beter gedraagd dan....maar dan doen we ook alleen maar leuke dingen! Das je nieuwe rijbroek toch? Leuk!
De zadelmaker heeft de breedste boom, zelf nog breder gemaakt, en nog te smal 
leuk koppie heeft ze