Het begon al lekker, mevrouw wilde weer eens niet op de trailer. M'n zus *gomir* heeft der toen maar heen gereden omdat we het anders met de tijd niet zouden redden, het was gelukkig niet zo heel ver. Dus nu hebben we ook meteen een verkeersmak paard

Ik daar erop, ik zat er 5 minuten op toen moest ik al rijden... Ik was tevreden toen ik klaar was, het was tenslotte nog maar de eerste keer. De aanleuning moest wat beter en daar heb ik voor m'n 2e proefje nog aangewerkt en toen liep ze echt superfijn. Alleen probeerde ze in m'n proefje onder het werk uit te komen en ging ze overal van schrikken, dus dat was best wel jammer...
1e proef: 153
2e proef: 135
Het zijn niet echt veel foto's, moeders en foto's maken
Je ziet ook niet echt veel op de foto's, maargoedStukje stappen
Even kletsen, zelfs m'n vader was komen kijken
Halthouden en groeten in m'n 2e proef
Stukje draven, m'n moeder heeft geloof ik nog nooit van inzoomen gehoord *of ze weet niet wara het knopje zit
*Schrikactie
25 mei heb ik m'n volgende wedstrijd en ik heb er nu al zin in
Elisa
ik wil zelf altijd minstens een half uur hebben om een beetje fatsoenlijk los te kunnen rijden...
gheheh..
en behalve het schrikmoment ziet het er toch best netjes uit?!
, voorlopig rijd ik der dus nog op een lage neusriem. Als ze zelf wat minder onstuimig is gaan we het weer proberen. want zo kan ik m'n mooie hoofdstel niet gebruiken 
Fijn dat je in ieder geval voor jezelf lekker gereden hebt en voor de volgende keer alvast heel veel succes! en misschien wat meer foto´s???