Layla(v.Faram)@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Layla(v.Faram)@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 11:24

Nou, de laatste tijd is er heel wat veranderd in mijn leventje. Omdat ik volgend schooljaar ga studeren(rechten) is Leroy verkocht. Toen ik Leroy nog had reed ik ook vrij vaak andere paarden, waaronder Layla(die officieel la isla bonita heet maar dat vind ik zo'n vreselijke naam, de eigenaresse gelukkig ook vandaar dat ze op stal gewoon layla heet). Nu Leroy verkocht is, en de eigenaresse van layla(tevens een goede vriendin van mij) om een vaste bijrijder verlegen zat, ben ik dus haar vaste bijrijdster geworden. Waarschijnlijk ga ik ook met haar starten.

Het rijden gaat steeds beter maar we zijn er nog lang niet. Voordat mijn vriendin layla kocht heeft ze 4 jaar stilgestaan. Mijn vriendin heeft haar nu een jaar maar rijdt zelf ook niet echt super fanatiek dus Layla is echt totaal niets gewend..Daarnaast is het een echte merrie, nogal snel op haar teentjes getrapt.

Nou, hier komen de foto's, van het losrijden zijn er geen gemaakt, daarbij stel ik haar lager in.

Beetje verweg...
Afbeelding

Hier zijn meteen de problemen zichtbaar: het liefst loopt ze achter de teugel, lekker in de hand hangen en achter er totaal niet bij...
Afbeelding

jammer dat deze zo donker is, het is in ieder geval tijdens het wijken, iets wat ze nog heel moeilijk vindt.
Afbeelding

en vanaf deze werden ze ineens heel wazig...
Afbeelding

geen idee wat mijn handen hier doen...
Afbeelding

weer zo lekker wazig..
Afbeelding

hier hadden we een beetje ruzie...
Afbeelding

naar het einde toe werd ze weer lastiger, dan wil ze weer meer gaan hangen, is ook wel te zien op de foto's
Afbeelding

zo loopt ze dus het liefst, maar ik zit wel netjes daarom plaats ik hem toch maar.. Haha!
Afbeelding

deze vond ik wel grappig
Afbeelding

nog even poseren op het terrein
Afbeelding

Hum, het zijn er een beetje veel geworden... Bloos sorry daarvoor...

Pluutje

Re: Layla(v.Faram)@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 11:25

En nog even de vraag wat jullie van de combinatie vinden; ik vind mezelf een beetje te groot(of het paard te klein...) Layla is mijn 1.59 en ik ben 1.83. Maar ik heb 1 wedstrijdje met haar gereden(FNRS) en toen kreeg ik als commentaar zelfs dat we een leuke combinatie zijn...

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 11:28

ziet er netjes uit hoor, alleen jammer dat ze zo wazig zijn. Ik vind je echt niet te groot hoor voor je paard! leuke combu inderdaad Haha!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 11:30

Mooi paardje !!
Spijtig van de kwaliteit van de foto's !
Ik vind je er heel goed op zitten ,niet te groot !

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 11:31

Thanx voor jullie bemoedigende commentaar, haha.

Inderdaad nogal jammer van de kwaliteit, tis ook altijd wat, zijn ze een keer niet te donker...(mijn vader is ook niet zo heel goed in foto's maken van bewegend paarden...)

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 11:45

Inderdaad een leuke combinatie, het viel me pas op dat je zo lang was op de laatste foto Lachen met rijden zag ik het niet eens.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 11:48

ik vind dit nog niet echt veel fotos om eerlijk te zijn Haha! er kan nog veel meer Knipoog maar goed ik vind sommige fotos te donker,waardoor ze dus moelijk te beoordelen zijn Knipoog

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 12:18

Ik vind het een erg leuk paardje Ja
En je bent zeker niet te groot Haha! Een erge leuke combi *o/*
Jammer dat er zoveel donker/wazig zijn

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:55

Ik vind jullie wel een leuke combinatie. Was errug benieuwd naar dit paard, omdat ik zelf net begonnen ben met het rijden van een Faram-ruin.
Jammer dat de foto's niet zo duidelijk zijn, ik had graag wat willen zien om te kunnen vergelijken.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 19:13

jaja, sorry sorry sorry...jullie praten me wel een schuldgevoel aan zeg...haha.

Nou, misschien krijg ik mijn papsie(of iemand anders) binnenkort weer zo ver om foto's te maken...