Nadat Poca nu ongeveer 2.5 a 3 weken geleden een longbloeding heeft gehad, mocht ik gisteren weer voor het eerst weer rustig op der gaan rijden. Nou ja, rijden heel licht recreatief rijden/hobbelen
dat houd dus in zo'n kwartiertje a 20 min. alleen stappen en af en toe een heel klein drafje. Paardentrut hier op bokt was zo aardig om even foto's van ons te maken. Poca is trouwens sinds zaterdag van stal verhuist en staat nu op 5 min. fietsen van mijn huis, dus dat is een stuk dichter bij. Commentaar mag op de foto's maar houd er wel even rekening mee dat ze twee weken heeft stilgestaan en dat ik ondertussen een ander heel breed paard (viewtopic.php?f=10&t=405649) heb gereden die heel anders gereden wordt als Poca dus dat ik ook weer heel erg moest wennen.
Och ja, ik rijd eigenlijk altijd met mijn laarzen alleen voor een kwartiertje had ik geen zin om met die dingen te gaan kl*ten, dus over mijn schoenen ook geen commentaar graag. En eigenlijk had ik mijn beugels ook een gaatje korter moeten maken zodat ik mijn hakken beter kon uitdrukken maar och ja voor dat kwartiertje..........niet de moeite!

Nou ja, genoeg gel*ld hier de foto's:
hakken veel meer uitdrukken
Bye bye allemaal
Zo dit was het dan weer! Brand maar los met het commentaar! (maarre wel vriendelijk!!!!!)
Ziet er netjes uit. Je moet wel nog wat letten op je houding. Je hakken goed uitdrukken, volgensmij zijn je beugels niet te kort maar trek je je benen op, probeer je benen lang te maken. Voor mijn idee mogen de teugels iets korter en je handen iets hoger, zodat je ze meer voor je houdt, op de eerste foto is dit goed te zien.
haha, succes ermee
succes ermee !
. Ik vond het zo zielig voor mijn paardje. Ze hebben haar toen ook een spuitje moeten geven waardoor het bloeden moest stoppen.
anders was het mss wel anders afgelopen