hier enkele foto's van Laurine met Ursula v/h Goorhof.
Ik geef haar sinds anderhalve maand les. Ik heb zo'n 3 jaar met Ursula gereden, en haar leren springen. Vroeger stond ze altijd recht omhoog als ze de piste in moest, maar dat heb ik haar kunnen afleren. Ze heeft een hekel aan rode en blauwe sprongen, en aan hekjes en plaatjes en allerlei andere dingen die onder sprongen soms staan. Maar daar heb ik dan op zitten oefenen, en dat is al sterk geminderd. Nu is Ursula van Laurine, en leer ik haar met de pony rijden. Want Ursula is zeker geen simpele pony. Maar ze doet het super goed! Ik ben echt trots op hen, en ze gaan echt super vooruit
! Ze springen nu 80-90cm in parcours. Er zijn nog wel een paar dingen die wat beter kunnen, zoals hakken omlaag, en de pony iets meer ruimte geven boven de sprong. Maar daar zijn we op aan het werken
Als ik hun vooruit gang in de afgelopen maand bekijk ben ik er vast van overtuigd dat het allemaal wel goed komt
En nog een mooie weigering
, ze heeft daarna de hindernis gesprongen, en zelfs nog 2 gaatjes hoger (de hoogste waren 1m15) maar daar heb ik geen foto's meer van, omdat ik dan niet goed genoeg kon opletten.
, mag ik vragen wat haar afstammeling is? Ze lijkt namelijk heel erg op Misty
Dat zal ik eens bij Laurine moeten navragen. Zal dat morgen doen

maar een schat van een pony!) 
Maar het begint weer hard te beteren,... ik ben er vast van overtuigd, dat ze nog veel gaan bereiken samen