.Hier komt ie dan
.Les op Gambit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
.
. Anneke1 schreef:Hey syl Gambit is echt kei schattig!! Je rijd hem/haar echt wel goed! Het ziet er heel netjes uit!Alleen rijd je met olga wel meer figuren he( denk ik)! Nog veel succes/plezier met de les bij Femke!
Euhm ja dat is nu niet echt het eerste waar ik op let als ik naar een filmpje kijk
! Ja dat syl soms een beetje bang is op vreemde paarden dat weet ik. Maar ik vond dat ze het precies wel goed deed. Alle ja mijn mening he en ik heb ook niet heel de les gezien dus ja! xxx
Je rijdt er best netjes op vind ik! Wanneer kom je eens mee springen met Olga?
Elke keer wacht ik op je
.
.
.
Ga je dan weer les pakken ofniet? Anders film ik weer
. 
Bedankt. luvvel schreef:als je beetje bang was vin ik het superstoer dat je zo goed hebt gereden! en dan is het ook helemaal niet erg als Gamit niet zo voorwaarts liep. ik vond het een leuk filmpje, het ging goed.
kimmie261 schreef:luvvel schreef:als je beetje bang was vin ik het superstoer dat je zo goed hebt gereden! en dan is het ook helemaal niet erg als Gamit niet zo voorwaarts liep. ik vond het een leuk filmpje, het ging goed.
je hebt helemaal gelijk!!
sylleke was niet een beetje bang,die had knikkende knieen,en ben blij dat gambit zich zo netjes heeft gedragen!!
.
). Maar ben vorig jaar van m'n verzorgpaard gevallen (nogal hard) en sindsdien zit de schrik er goed in. Maar het gaat steeds beter
.
.