Maar toch een impressie van de wedstrijden.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10
11
12
13
14
15
tot de volgende shoot
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
2.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10
11
12
13
14
15
Echt geweldig 
wil d'r zelf ook eens bijzijn, maar ben altijd te laat met dat soort dingen(erachter komen dan) haha doegies..
Volgend jaar ga ik denk ik ook maar weer. patsur schreef:Het paard van foto 2 vind ik erg leuk!
renes schreef:Sorry hoor maar als iemand zijn sporen gebruikt, dan is dit echt niet zielig! Denk je echt dat je een paard Grand Prix (of Prix St. Georges) kan laten lopen puur op je kuiten? Dacht het niet.. En oke, sommige paarden lopen op de kop o.id. maar de meeste paarden zijn netjes en correct afgericht. En inderdaad, het zijn en blijven momentopnames...
en een goed reagerend paard
renes schreef:Sorry hoor maar als iemand zijn sporen gebruikt, dan is dit echt niet zielig! Denk je echt dat je een paard Grand Prix (of Prix St. Georges) kan laten lopen puur op je kuiten? Dacht het niet.. En oke, sommige paarden lopen op de kop o.id. maar de meeste paarden zijn netjes en correct afgericht. En inderdaad, het zijn en blijven momentopnames...
en een goed reagerend paard

!!
Ja, er zitten er nog een aantal tussen die ik wel 'herken' maar niet zo snel op de namen kom.
Lisanne_Kees schreef:renes schreef:Sorry hoor maar als iemand zijn sporen gebruikt, dan is dit echt niet zielig! Denk je echt dat je een paard Grand Prix (of Prix St. Georges) kan laten lopen puur op je kuiten? Dacht het niet.. En oke, sommige paarden lopen op de kop o.id. maar de meeste paarden zijn netjes en correct afgericht. En inderdaad, het zijn en blijven momentopnames...
Het zal heus wel kunnen hoor, zonder sporen rijden.
Je zal alleen een perfect been moeten hebbenen een goed reagerend paard