We mogen inmiddles weer een beetje aan het werk (stap en draf), ze mag weer rondjes lopen in de bak (alleen geen korte wendingen) en aangezien ze het allemaal weer heel fijn oppakt vond ik het wel weereens tijd voor foto's

Commentaar geven heeft niet zoveel nut, ik heb in die 7 maanden nauwelijks les gehad (niet zo nuttig als je paard niet veel mag) dus mijn houding is niet zoveel meer (niet dat die ooit goed was
) en van Lady verwacht ik niet dat ze nog beter gaat lopen dan dit..(En verder ben ik goed genoeg in commentaar leveren op m'n eigen foto's
)De foto's zijn overigens allemaal in 5 minuten gemaakt (vond de bak toch wat te zwaar na alle regen en binnen maakte de digi alleen maar wazige vlekken).
Ok, genoeg getypt, tijd voor foto's

Net in de buitenbak, nog erg kijkerig..
Al wat fijner ontspannen.
Nu nog rechtop zitten en het plaatje is af

Artistieke foto

Wat zei ik nou net..
Allebei geconcentreerd

Ik blijf mezelf maar herhalen met rechtop zitten..
Iets gekanteld hoofd, komt wel weer goed.
Heel fijn ontspannen plaatje

En helemaal richting ontspanning (ik ga ook weer mee naar beneden/voren
)Ik ben in elk geval heel trots op Lady
en vind dat ze het fantastisch doet voor een paard dat maar beperkt mag bewegen.
. En ziet er al goed uit hoor! Lekker ontspannen, daar hou ik zelf ook altijd van...

Zal ik maar niet zeggen dat ik ze gisteren juist langer heb gemaakt toen ik binnen verder ging rijden (dan zijn ze wel te lang, maar m'n enkels waren in protest)