en dat ging ook echt super, aan het einde van de rit ging ze met losse teugels zelfs door het water, en drufde er zelfs een slokje uit de temen
.Maargoed super dus! en we zijn ook nog even langs de pferdjes van Bregje (crossmonster dus) gereden, en Lazy luid hinniken naar ons
ghehehe
da gekke paard! maargoed, genoeg gekletst hier deel een van de buitenrit:
verstoppertje spelen is een van onze grote hobby's, en broer lief mag dan gaan zoeken }>

en het trosje paarden (de witte is Lazy, die stond te hinniken naar ons) (we hebben Loulou trouwens ook nog gezien, van Loulou op bokt) maar die had geen interesse in ons

op weg naar het bospad

beetje donker, maar dit was op een landweggetje op de heenweg

effen halthouden op datzelfde weggetje (indy had weer eens een beetje moeite met netjes stilstaan, maar met oversteken was ze erg braaf)

en op de heide in het bos, hier wilde ze echt totaal nie stilstaan, dus dat hebben we dan ok maar niet gedaan, anders spurt ze ineens weg en dan probeer haar maar eens te houden ghehehe, maar daar word hard aan gewerkt hoor
en ze doet het ook steeds beterzo , dat was nummer een, deel twee van de foto's plaats ik dadelijk wel, en zet ik de link wel bij oke.
Groetjes Elvira, (p.s let nie op mijn kop, en houden zowel van pony als ruiter, word aan gewerkt hoor)