Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bets schreef:Ja bij dichtknijpen van achterhand, betekent vaak dat er iets echt niet goed zit in de rug. Als eerste optie zou ik er een deskundige bij halen (persoonlijk heb ik goeie ervaring met Marijke Boinck www.cherokeepaarden.nl) en vervolgens zou ik inderdaad eerst wat slangen lijnen gaan rijden, dat wil zeggen vanuit de hoek naar letter A of C rijden en dan denkbeeldig pionnen plaatsen waar je om heen moet rijden. Paard moet flexibel in achterhand worden maar ook in de rug, dit zou ik in beide richtingen doen en vervolgens als paard al wat makkelijker word, daarna pas wat tempowisselingen doen, korte tempowisselingen zoals Klomp hierboven dat al vermeld.
Skatie schreef:Okee hartstikke bedankt allemaal
Ik denk dat ik inderdaad eens ga overwegen om hem na te laten kijken door een osteopaat. het zou inderdaad best kunnen dat er iets niet goed zit.
het verhaal van de slangen lijnen heb ik al vaak geprobeerd allen dat helpt niet echt ze is dan leker los maar zodra ik aangaloper zet ze gelijk haar achterhand weer vast dus..........
Heeft iemand eigenlijk enig idee wat de kosten zijn van een osteopaat?