Springfilmpje van haflingerwedstrijd in Utrecht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ACSM

Springfilmpje van haflingerwedstrijd in Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 11:12

Twee weken geleden was er een haflingerwedstrijd in Utrecht waar we ook konden springen. Ik was er een beetje huiverig voor, maar Mazzel was helemaal geweldig! We waren foutloos het parcour doorgekomen en moesten barrage rijden en die was ook foutloos. We zijn 3e geworden!!!

http://www.zippyvideos.com/185833762228625.html

koetjeboe

Re: Springfilmpje van haflingerwedstrijd in Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 11:31

Ik kan het niet heel goed zien op het flimpje.
Maar wel leuk dat het zo goed ging, kunnen ze ook eens zien dat haflingers ook kunnen springen die van mij kan het niet helaas.

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 11:47

leuk filmpje mooie haf ook! probeer alleen wat stiller te zitten je gaat teveel heen en weer!

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 12:43

Cool dat je springt met je haf, tis een mooi beestje ook. Van springen heb ik verder geen verstand, dus k heb geen tips of commentaar.
Als ik dat zo zie vind ik het soms toch wel eens jammer dat fan niet springt... Hij zit het nut er niet van in om over balkjes te springen als je er ook gewoon doorheen kunt lopen Clown
Nouja veel plezier nog samen

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 13:02

Nadinetjuhh schreef:
leuk filmpje mooie haf ook! probeer alleen wat stiller te zitten je gaat teveel heen en weer!

Zal erop letten Bloos Ben niet echt een springer of eigenlijk helemaal niet!! Maar zo af en toe is het wel leuk!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 13:03

Fangio schreef:
Cool dat je springt met je haf, tis een mooi beestje ook. Van springen heb ik verder geen verstand, dus k heb geen tips of commentaar.
Als ik dat zo zie vind ik het soms toch wel eens jammer dat fan niet springt... Hij zit het nut er niet van in om over balkjes te springen als je er ook gewoon doorheen kunt lopen Clown
Nouja veel plezier nog samen

Hahaha, dat ken ik wel hoor! Als Mazzel geen zin heeft dan gaat hij er doorheen... Ach, hij weigert tenminste niet Haha!

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:07

leuk joh, ziet er echt cool uit, leuke haf heb je ook!! hij gaat wel hard he?! hihi (doet Indy hook hoor)