Het is nu de bedoeling dat hij aangespannen gaat lopen, mijn vriend wil marathons en dressuurwedstrijden met hem gaan rijden. Maar ja, voor we zover zijn moet ik hem eerst een tijdje rijden. Ik ben lang en hij is maar een D-pony. Mijn lengte zit ook nog vooral in mijn benen maar toch valt het me nog alleszins mee als ik de foto's zo zie. Het was even bijzonder onwennig omdat ik alleen grote paarden rij en mijn eigen paard ook nog eens erg breed is maar hij zit werkelijk geweldig. Ook al is hij klein, ik denk dat ik hem toch erg regelmatig ga pakken
Hij was nogal nerveus dus eerst maar even gelongeerd
En toen er op, hij maakte wel hele rare pasjes in het begin omdat hij het allemaal zo eng vond en hij was wel heel anders dan de andere paarden qua formaat
Omdat de buitenbak opgeknapt wordt was hij erg slecht dus toen ben ik toch maar naar binnen gegaan.
En toen was het weer even mooi geweest. Morgen stap ik er weer op en dan gaan we daarna met de lange lijnen oefenen.
Ik ben nog steeds heel erg verliefd op hem en echt heel blij dat hij weer terug is.