jammer dat ik Edward en Magic Rodrigo gemist heb...even de camera testen, heb vaak zat problemen met dat ding als ik dan b.v Gribaldi op de foto wil zetten is ie te donker en onscherp dus eerst maar even een oefen foto. Ik hoorde ook dat Anky en Edward naar de gele tenten moesten komen(zag Wytske v.den Hoorn met twee bossen bloemen) dus ik stond al klaar met de camera
Owjah vind het trouwens een beetje vaag dat Juryleden met dit mooie weer in de auto gaan zitten hahaha.vind deze foto wel grappig haha zie die bigsmile van die vrouw
hahaha mag ook wel wat vrolijker kijken als je gewonnen hebt!Gert v.den Hoorn op de achtergrond
even naar de bak.
Ja joh, ga er vooral voor staan als ik een foto aan het maken ben
beetje onscherp, komt omdat ik heel veel ingezoomd heb(met digitalezoom)
he, net te laat
Anky draai is om
Gert aan t woord
ehhhh Hidalgo?
vind t er een beetje stom uit zien die juryleden in de auto's
Oeps! verkeerd gemikt.
Hidalgo ofzo?
aan de andere kant was bijna niemand te zien, dus ging ik daar nog maar wat foto's maken
jaaah en daar is ie dan Broere Jazz, we hebben heel wat badkuipen vol gekwijlt
staat trouwens niet echt op volgorde, hier was ie net klaar.let niet op de kwaliteit
mooi koppie heeft ie toch!
weer veel ingezoomd....
sorry kan er niks aan doen vind t gewoon echt een heel mooi beest!vandaar dat ik er veel foto's en film van gemaakt heb.nog een keertje
klaar!
helemaal aan de andere kant. In die bak reed Anky ook met Painted Black, ik wilde t risico(kans op mislukte foto's) niet nemen...dus heb geen foto's gemaakt dacht dat het te ver weg was, dus heb ik PB en Anky helemaal op film gezet
he?alweer een van Jazz....comp. heeft de bewerking niet opgeslagen vandaar dat ie nogal donker is.
weer aan de overkant...weet niet wie het zijn.
daar issie weer.ow nog een keer.
de laatste van Jazz, oeps ontbeent
en de laatste.
Heb helaas niet veel foto's van andere paarden gemaakt, m'n sticky zat bijna vol en ik wilde PB, en Jazz natuurlijk op de foto dus ben ik daarna pas foto's gaan maken van andere paardjes. Kwaliteit is minder, ik heb soms ver ingezoomd maarjah je kunt teminste zien dat t paarden zijn
vond het verder super! ben blij dat ik toch gegaan ben.