een 3jarige en een 4jarige. Ik moest Yip(3jarige) even een keer longeren in de bak zodat hij goed op stem gaat reageren. Heb hem eerst een tijdje laten stappen. Daarna een stukje draf hij luisterde nog niet echt dus heb ik hem later een kleinere volte laten lopen en iedere keer drrrrrrrrraf gezegd, als ie niet reageerde haalde ik de zweep er een beetje bij. Later ging het super! hoefde alleen nog maar drrraf te zeggen en weg was ie.Het zijn niet zoveel foto's. Ik heb hem maar kort gelongeerd omdat de bak zwaar is en Yip dus nog maar 3jaar is en zijn conditie niet zo goed is. Hij was al beleerd toen ie gekocht was. Er word nu weinig mee gedaan. Hij is heel braaf en mag soms even mee met de bosritten met lichte klanten. Voor de kar doet ie het ook super
let niet op z'n manen....die moeten alweer een beetje bijgeknipt worden
even snufellen.
drafje
Ik had de beugels goed opgestoken.,...maar zoals jullie zien zijn ze dus wel los gegaan
En wat vinden jullie er van? Dit is de 2de keer dat hij aan de longe loopt. Ik vond het zelf wel goed gaan alleen heb ik weinig kunnen doen omdat hij al snel bezweet was en hij nog 3 is, dus ik wilde hem niet te lang longeren.
) Wat een leuke naam ook, trouwens, spreek je het uit als Jip, of anders?
Maar ach, die conditie komt nog wel toch.. En van de beugels, ach went hij daar ook meteen aan