Eindelijk buitenfoto's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Eindelijk buitenfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 19:35

Eindelijk ging vaderlief nog eens mee voor foto's. We gingen na 10 min binnenbak naar de buitenbak. Hij was de hele tijd braaf in het begin tot hij opeens zonder reden stijgerde, vier benen in de lucht, gevolgd door racen. kreeg hem niet meer gestopt of op de volte... Verdrietig
Trouwens is mijn houding weer om te huilen dus kom maar op met die tips Haha! Alleen in galop zit ik bewust wat verlicht. in draf val ik gewoon naar voor Bloos

eerst binnen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan buiten

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
msngroups heeft deze gedraaid? Verward nu zat ik eens rechtop Haha!
Afbeelding
Afbeelding

patsur

Re: Eindelijk buitenfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 19:42

leuk paard heb je! Probeer te letten op je houding, trek je schouderbladen iets naar elkaar toe en houd je handen bij elkaar!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 19:54

Sorry dat ik het zeg, maar je zit is zeker op de eerste foto's niet al te best.. Bloos Tong uitsteken
Ik zie niet een niet ontspannen paard, hij ziet eruit dat tie er wel plezier in heeft.
Maar als ik jou was zou ik is een paar goede zitlessen nemen.. Tong uitsteken
En idd schouderbladen naar elkaar, en handen rechtop naast elkaar, net iets boven de schoft.
Verder, als je zit goed is, zal zou ik is aan de nagevelijkheid van je paard gaan werken, dat gaat je denk ik ook niet lukken zonder les, want dat is ontzettend moeilijk. Maar dan heb je wel een goede basis, en kan je van daaruit verder bouwen.
Want op veel foto's heeft hij z'n achterhand er niet goed bij.
Maar als je veel blijft oefenen, en les neemt (ik weet niet of je dat al hebt.. Knipoog ) dan worden jullie steeds beter! Ja Ziet er voorderest wel hartstikke leuk uit hoor.. Ja Je hebt een leuk paard. Lachen

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 20:02

Ik heb elke week les hoor Knipoog Ben vergeten te vermelden dat dit pas de 4de keer terug in de buitenbak was na een hele winter in de binnenbak. Hij was daardoor natuurlijk kijkerig en hij is nog maar 4 jaar ook. Nageeflijk moet hij buiten nog niet lopen, dat hij maar eerst braaf is zonder uitbarstingen Haha!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 20:34

Je hebt een leuk paardje hoor! alleen je houding is idd niet echt netjes.. probeer idd je schouderbladen naar elkaar toe te trekken en denk maar dat je de koningin bent ofzo Knipoog even iets over dat kinbandje van je.. zo'n kinbakje kan gevaarlijk zijn. Wanneer je een hardje klap maakt en je hebt een hersenschudding en moet overgeven kan dat niet goed omdat het kinbakje er voor zorgt dat je je mond niet ver genoeg kan open doen.. Zulke bandjes zijn niet voor niets uit de handel genomen.. Succes er verder mee Knipoog

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 20:39

Inderdaad, let op je houding. Het is niet echt een net gezicht zo, maar je hebt elke week les en als je goed door blijft oefenen komt het vanzelf wel! Ga voor jouw gevoel overdreeeeven ver naar achter zitten. Of rijd eens zonder beugels, dat kan je houding ook een stuk veranderen. Lachen Succes!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 21:06

Bedankt Lachen
Meestal let ik er gewoon niet echt op hoor, maar zal er nu extra opletten en tegen mijn instructeur zeggen dat hij mag blijven doorhameren Haha!