jullie kunnen er toch gvd gewoon op reageren en niet zo mega dom doen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pascha7 schreef:ik bedoel waar kan ik de kur van anky en salinero terug zien ?
jullie kunnen er toch gvd gewoon op reageren en niet zo mega dom doen.
pascha7 schreef:er wordt hier meteen zo stom gereageerd en ik had alleen de vraag waar ik misschien die kur terug kon kijken want me nicht wel die ook een keer zien.
en sorry voor het taal gebruik
dan ga ik het daar proberen ik wordt gewoon van de hal naar de tak gegooid
maar goed ga het daar wel proberen
pffffff
pascha7 schreef:er wordt hier meteen zo stom gereageerd en ik had alleen de vraag waar ik misschien die kur terug kon kijken want me nicht wel die ook een keer zien.
pffffff

talented schreef:pascha7 schreef:er wordt hier meteen zo stom gereageerd en ik had alleen de vraag waar ik misschien die kur terug kon kijken want me nicht wel die ook een keer zien.
pffffff
Van de hal naar de tak gegooid? Mag ik misschien weten hoe oud jij bent haha, jaartje of 10? Misschien dat er op de penny plus site een stukje van Anky, met Salinero, staat. Ik geloof dat er ook ergens een prijsvraag was, wie de mooiste tekening van Anky kon maken zou een dvd van haar krijgen met daarop al haar kurs! Ik wens je succes
talented schreef:pascha7 schreef:er wordt hier meteen zo stom gereageerd en ik had alleen de vraag waar ik misschien die kur terug kon kijken want me nicht wel die ook een keer zien.
pffffff
Van de hal naar de tak gegooid? Mag ik misschien weten hoe oud jij bent haha, jaartje of 10? Misschien dat er op de penny plus site een stukje van Anky, met Salinero, staat. Ik geloof dat er ook ergens een prijsvraag was, wie de mooiste tekening van Anky kon maken zou een dvd van haar krijgen met daarop al haar kurs! Ik wens je succes

en kijk eerst rond voordat je boos word omdat hij fout staat..want het is uiteindelijk je eigen schuld... 
xKatleentjex schreef:Je moet je niet zo snel aangevallen voelen, gewoon even een mod tippen dat je het topic verkeerd hebt staan en er is niets meer aan de hand