Foto's van studentenwedstrijd bij Hippeia in Utrecht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Foto's van studentenwedstrijd bij Hippeia in Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 21:12

Vorig weekend werd er weer een studentenwedstrijd georganiseerd bij studentenvereniging Hippeia in Utrecht! Deze studentenvereniging rijd bij manege't Hoogt waar deze wedstrijd ook plaats vond!

Voor uitleg van het systeem van wedstrijd rijden verwijs ik naar het fototopic van de vorige wedstrijd! viewtopic.php?f=10&t=371654&st=0&sk=t&sd=a

Ik reed in de Ba, dan rijd je tijdens de voorronde en de halve finale een B-proef en tijdens de finale een andere B-proef.
Tijdens de voorronde reed ik op Zirco en mocht ik als eerste van de 3 op hem rijden! Ik kende het paard dus helemaal niet en je mag er 1 proef lang op inrijden dus zo'n 6-7 minuten.

De foto's zij van het inrijden, van de proef heb ik geen foto's want dat was in een binnenbak!
Tijdens het stappen voor het inrijden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tijdens het inrijden! Dit vind ik ook gelijk de mooiste foto, niet qua kwaliteit maar hoe hij loopt en ik zit Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze vind ik zo lief!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

S'avonds was er een feest en daar werd ook bekend gemaakt wie van de 3 door gingen! En ik was door!!!!! Ik bleek 177 punten te hebben gehaald voor de proef en de nummer 2 op het paardje 166.
De dag erna waren de halve finales smiddags en ik lootte op Eva! Een niet zo'n groot paardje maar ook leuk om te rijden!

We beginnen gelijk bij het echte inrijden:
Afbeelding
Afbeelding

Hihi maffe foto Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Halthouden
Afbeelding
Afbeelding

Bijna gelijk hierna werd ook hiervan de uitslag bekend en ik was weer door!!! Ik bleek 170 punten voor deze proef te hebben gehaald! Niet lang hierna lootte ik als eerste voor de finale! Die heb ik op Lieffie gereden! Deze was ERG breed zoals je op de volgende foto kunt zien!
Afbeelding

Verder zijn hier foto's van tijdens de proef gemaakt deze zijn echter neit goed gelukt helaas dus maar een paar slechte!
Afbeelding

Hihi dat achterbeen Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na de finales was de prijsuitreiking! En de uitslag was.....

Ik ben 1e geworden Pling

Ik had 169 punten voor deze proef gekregen en de andere finaliste had 167 punten dus het was spannend!!!

lovelygirly

Re: Foto's van studentenwedstrijd bij Hippeia in Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:18

heei

Gefeliciteerd met al die punten en uiteindelijk ook de eerste plaats Knipoog
Leuke paarden ook waar je op reed Knipoog
mooie fotos ook
opzich vind ik fotos van de laatste proef best wel iets hebben Knipoog
succes verder enzo he Knipoog Haha!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:25

Nogmaals gefeliciteerd Fleur OK dan!

Laatste paardje waar je op zit ziet er leuk uit. lekker breed Haha! Het eerste paardje is ook nog wel grappig. Die tweede vind ik persoonlijk erg iel eruit zien.

Wat k wel jammer vind is dat je je beugels zo kort hebt en je handen af en toe zo breed/laag zet. Probeer daar de volgende keer nog wat op te letten. Verder vind ik dat je het heel goed doet met die studentenwedstrijden! Je kunt merken dat je er erg veel plezier in hebt Lachen Heel veel succes nog in de toekomst!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 21:56

Ja, ik voel dat niet helemaal, ik heb 1 keer in de verkeerde galop gezeten dat ze het hebben gezegd. Maar dit was tijdens het inrijden en tijdens de proef is hij wel in de goede galop gesprongen.

Verder vind ik jou reactie niet zo heel erg leuk, misschiend at je ook nog wat anders kunt zeggen? Ik rijd niet geweldig nee maar ik kom er hier wel ver mee nu en het is juist leuk dat er verschillende categorieen zijn zodat iedereen wel mee kan doen.

[edit] er was hier net een reactie waar ik dus op reageerde maar nu is hij weg gehaald maar ja.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 22:41

GEFELICITEERD Haha!

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 00:04

Leuke foto's Fleur!
Lekker zonnetje.
Ik vind wel dat je beugels een gaatje langer mogen, maar dat is voor mij al gezegt.
Wat kijk je ook geconcentreerd Tong uitsteken

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 11:19

Ja, die beugels langer, dat werd in mijn vorige topic ook al gezegd. Ik heb er nu op gelet maar wanneer ik dan ging draven gingen mijn benen overal zwabberen waar ze niet horen, tenen nog meer (ja, nog meer kun je voorstellen?? Tong uitsteken ) naar buiten en ik kon de hulpen niet goed doorgeven. Dan maar 1 gaatje korter weer. En uiteindelijk vind ik het zelf wel meevallen vooral bij het eerste paard. En zo reed het fijner. En het stond maar 1 keer op mn protocol Haha! Tong uitsteken

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 19:52

Leuke foto's Fleur! Je doet het echt goed bij die SO's he! Go jij! Go jij!
Ik vind het er over het algemeen erg leuk uitzien! Jammer alleen van je handen af en toe, maar dit weet je zelf ook. Ik denk dat je handen al een stuk beter zijn wanneer je er op let dat je duimen het hoogste punt blijven (dit is bij mij namelijk wel het geval) dan ga je ze vanzelf wat meer dragen.
Met die beugels moet je gewoon érg veel oefenen. Een gaatje langer doen halverwege de les bijvoorbeeld. Of een tijdje zonder beugels rijden, dan lijken je beugels al snel kort wanneer je ze weer aan doet en heb je de neiging ze langer te doen.
Verder vind ik de paardjes er ook lief uitzien. Vooral die eerste!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:30

hey fleur! Goed gedaan gefeliciteerd!

Wat een leuk ding dat eerste paardje. Maar ik vind van het echte rijden de 4de en de 6de foto juist het mooist! jij zit netjes rechtop, paardje loopt mooi bij elkaar, treedt netjes onder... ziet er echt netjes uit! ....

Veel succes de volgende keer!