Voor uitleg van het systeem van wedstrijd rijden verwijs ik naar het fototopic van de vorige wedstrijd! viewtopic.php?f=10&t=371654&st=0&sk=t&sd=a
Ik reed in de Ba, dan rijd je tijdens de voorronde en de halve finale een B-proef en tijdens de finale een andere B-proef.
Tijdens de voorronde reed ik op Zirco en mocht ik als eerste van de 3 op hem rijden! Ik kende het paard dus helemaal niet en je mag er 1 proef lang op inrijden dus zo'n 6-7 minuten.
De foto's zij van het inrijden, van de proef heb ik geen foto's want dat was in een binnenbak!
Tijdens het stappen voor het inrijden:
Tijdens het inrijden! Dit vind ik ook gelijk de mooiste foto, niet qua kwaliteit maar hoe hij loopt en ik zit
Deze vind ik zo lief!!!
S'avonds was er een feest en daar werd ook bekend gemaakt wie van de 3 door gingen! En ik was door!!!!! Ik bleek 177 punten te hebben gehaald voor de proef en de nummer 2 op het paardje 166.
De dag erna waren de halve finales smiddags en ik lootte op Eva! Een niet zo'n groot paardje maar ook leuk om te rijden!
We beginnen gelijk bij het echte inrijden:
Hihi maffe foto

Halthouden
Bijna gelijk hierna werd ook hiervan de uitslag bekend en ik was weer door!!! Ik bleek 170 punten voor deze proef te hebben gehaald! Niet lang hierna lootte ik als eerste voor de finale! Die heb ik op Lieffie gereden! Deze was ERG breed zoals je op de volgende foto kunt zien!
Verder zijn hier foto's van tijdens de proef gemaakt deze zijn echter neit goed gelukt helaas dus maar een paar slechte!
Hihi dat achterbeen

Na de finales was de prijsuitreiking! En de uitslag was.....
Ik ben 1e geworden
Ik had 169 punten voor deze proef gekregen en de andere finaliste had 167 punten dus het was spannend!!!
Heel veel succes nog in de toekomst!