drafje
galopje
wijken
Sb links
drafje
sb rechts
de volgende dag dus wedstrijd en foto's met dank aan Ilindra en Samsam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lijkt net of je heel erg veel moeite moet doen! Jammer dat je niet je complete zadel en hoofdstel in het goudkleurige/zilverkleurige hebt..! Lekker paard!
Nimber schreef:als ik voor elk paard aparte beugels en sporen e.d. aan moet schaffen mag ik eerst wel een deel gaan verkopen eer dat ik dat kan betalen.
je hebt gelijk alles messing is ook mooier alleen ik heb wel voor elk paard een eigenhoofdstel maar ik heb maar 3 zadels:D anders blijf ik beugelriemen e.d. wisselen
Ik rij mijn paarden immers ook niet gelijk bovenin. Verder ziet het er keurig uit.
Ziet er goed uit, proficiat met je punten en prijzen.
Maar ik begrijp jouw rijtechniek, zo doe ik het immers zelf ook. Lang en laag beginnen, veel inbuigen en daarna oprichten. Dit vind ik zelf de vriendelijkste manier maar iedereen heeft zijn eigen techniek er weer voor. En idd, wanneer een oefening wat lastiger wordt of een paard zich gaat vastzetten, weer wat ronder instellen zodat ze het wat makkelijker kunnen verwerken.
Want het ziet er hardstikke goed uit

!!
daarnaast ben ik zeer zeker geen topruiter en is een groningerdekhengst nou niet het eerste het beste paard waar je aan denkt als je het over het ideale dressuurpaard hebt
wat een gigantisch mooi paad!
ziet er idd al gelikt uit voor een L2 combinatie.